یک مرد آمریکایی که به اشتباه به جای انتقال به بخش قلب و عروق، به قسمت زنان و زایمان منتقل شد و عمل سزارین انجام داد.

مردی که به جای عمل آنژیو سزارین شد! /عکس

به گزارش  سلام نو به نقل از رکنا ،یک مرد آمریکایی که به دلیل مشکلات قلبی به وسیله اورژانس به بیمارستان منتقل شده بود به جای عمل آنژیوگرافی اورژانسی، سزارین شد.

این مرد که به کمک امدادگران اورژانس به مرکز پزشکی «سنت ماتیوز» منتقل شده بود بعد از امضای برگه رضایتنامه انجام عمل آنژیو، به اشتباه به جای انتقال به بخش قلب و عروق، به قسمت زنان و زایمان منتقل شد و پس از بیهوشی زیر تیغ جراح زنان رفت.

او می‌گوید: بعد از ورود به اتاق عمل از شدت درد فریاد زدم اما پزشکان مواد بیهوش‌کننده بیشتری به من تزریق کردند تا اینکه بعد از مدتی به هوش آمدم و اولین سوالی که از من پرسیده شد این بود که شما اینجا چه می‌کنید؟

مرد مزبور ادامه می‌دهد: ‌من گفتم سینه‌ام به شدت می‌سوزد و فکر می‌کنم دچار حمله قلبی شده‌ام، آن وقت آنها متوجه شدند به جای اینکه مرا به بخش آنژیوگرافی ببرند، به بخش زایمان برده و شکمم را شکافته‌اند اما با کمال تعجب متوجه شده‌اند نه خبری از جنین است نه اصلاً رحمی در بدنم وجود دارد.

وکیل این مرد که وایت نام دارد گفته است از بیمارستان به خاطر این اشتباه شکایت کرده و خواهان ۱.۲ میلیون دلار غرامت شده است

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید