فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران برنامه حرکت قطارهای مترو در ایام نوروز را اعلام کرد.

برنامه فعالیت مترو تهران در نوروز ۱۴۰۰

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری  مترو تهران درباره تغییر ساعت فعالیت مترو در روزهای پایا نی و آغاز سال نو، گفت: قطارها با همان سر فاصله ۵ دقیقه در خط یک مترو به سمت حرم امام حرکت خواهند کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، او درباره برنامه حرکت قطارها در تعطیلات نوروز گفت: در ایام عید و تعطیلات نوروز زمان‌بندی بدین صورت است که در روزهای تعطیل برنامه حرکت قطارها همانند روزهای تعطیل انجام و در سایر روزها برنامه نیمه تعطیل را اجرا خواهیم کرد و مانند روزهای عادی سرفاصله حرکت قطار سه دقیقه و سه و نیم دقیقه نیست و با سرفاصله ۵ دقیقه حرکت خواهند کرد. این برنامه تا روز ۱۳ فروردین ادامه دارد و پس از آن حرکت قطارها به برنامه روزهای عادی برمی‌گردد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران"مترو تهران در پاسخ به این سوال که در ایستگاه‌های جدید مترو به ویژه خط ۶ و ۷ سرفاصله حرکت قطارها طولانی است و گلایه شهروندان را مبنی بر طولانی بودن انتظار ورود قطار به ایستگاه در پی داشته است، گفت: سرفاصله در این خطوط ۱۰ دقیقه است. در این خطوط در تجهیزات کنترلی و نظارتی محدودیت داریم، اما شبکه‌های مختلف و سطح‌بندی داریم و به دلیل نبود پایانه تعداد قطار زیادی را نمی‌توانیم در خط قرار دهیم از طرفی تعداد قطارها نیز کم است و باید پایانه‌ها راه‌اندازی شود و قطار به این خطوط تزریق شود.

او ادامه داد: محدودیت‌هایی داریم که اگر برطرف شود سرفاصله حرکت قطار در این خطوط تامین می‌شود. اما حداکثر توقف ۱۰ دقیقه است و از شهروندان به دلیل محدودیت‌هایی که ناشی از تحریم‌های ظالمانه است عدرخواهی می‌کنیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید