یک کارشناس بازار سهام درباره وضعیت بورس گفت: معاملات بازار رنگ و بوی حرکت به سمت تعادل گرفته است و شرایط بورس در روزهای باقیمانده سال مثبت است.

پیش‌بینی بورس برای فردا دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹/ بازار سرمایه تا پایان سال متعادل می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، انتظار می‌رفت بازار سهام قبل از اسفندماه متعادل شود و در این ماه روندی صعودی را تجربه کند اما این اتفاق نیفتاد و روند فرسایشی بورس تا این هفته ادامه یافت. اما از ابتدای هفته جاری شرایط بورس بهتر شده است.

باقر خادمی، کارشناس بازار سهام در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بورس این هفته گفت: به نظرم بورس کم کم دارد به سمت تعادل حرکت می‌کند و نکته خوب معاملات این دو روز این است که فشار فروش‌ کم شده است.

این کارشناس در ادامه گفت: فارغ از اینکه بازار مثبت است یا منفی، بورس نیاز به حجم خوردن دارد و به نظرم، ۸۰ تا ۹۰ درصد سهم‌های بازار تا آخر هفته متعادل می‌شود و صف فروش آنها جمغ می‌شود.

این کارشناس، بازار فردا را ادامه معاملات امروز دانست و گفت : بورس به سمت تعادل حرکت می‌کند و شرایط بورس در روزهای باقیمانده سال مثبت است.

ارزش معاملات امروز ۱۲۸۰۰ میلیارد تومان همراه با معاملات اوراق دولت بود و حجم معاملات امروز بازار سهام ۱٫۵۸۰ میلیارد سهم بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید