یک قلاده خرس‌ قهوه ای با حمله به اسکی بازان در پیست اسکی رومانی موجب وحشت آنها شد، البته اسکی بازان با خوش‌شانسی از این حادثه جان سالم به در بردند.

حمله غافلگیرانه خرس قهوه‌ای به اسکی بازان / فیلم
به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گروهی از اسکی بازان در یکی از پیست‌های اسکی رومانی از حمله خرس با خوش شانسی جان سالم به در بردند. این اسکی بازان در پیست اسکی واقع در مرکز این کشور حضور داشتند که مورد حمله غافلگیرانه یک قلاده خرس قهوه‌ای قرار گرفتند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این حیوان پس از آنکه به مدت چند دقیقه مسافتی را به تعقیب اسکی بازان پرداخت وارد جنگل شد. ویدئویی که توسط یکی از اسکی بازان و با تلفن همراه تهیه شده تعقیب گریز آن‌ها با این خرس را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو حدود ۱۰ اسکی باز در حالی که تلاش می‌کنند از حمله این خرس جان سالم به در ببرند دیده می‌شوند. در این ویدئو این خرس در پشت سر اسکی بازان و در تعقیب آن‌ها دیده می‌شود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی در این حادثه به هیچ یک از اسکی بازان آسیبی وارد نشد.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که در ماه ژانویه نیز وقوع اتفاقی مشابه برای عده‌ای از اسکی بازان در همین پیست خبرساز شده بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید