باشگاه پرسپولیس توانست در نظرسنجی سایت footyrankings به عنوان بهترین تیم باشگاهی قاره آسیا معرفی شود.

پرسپولیس در صدر بهترین باشگاههای فوتبال قاره کهن ایستاد

به گزارش سلام نو به نقل از تابناک ورزشی، سایت «footyrankings» به ارائه رده بندی باشگاهی در آسیا پرداخت و طبق گزارش این رسانه بعد از جمع بندی نتایج کسب شده از سوی تیم‌ها در ۴ سال گذشته با اتمام سال ۲۰۲۰ بهترین بازیکن این سال را معرفی کرد.

باشگاه پرسپولیس با کسب بیشترین امتیاز به عنوان بهترین باشگاه فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۰ در این رده بندی در جایگاه اول ایستاد.

این رسانه درباره دلیل انتخاب شدن پرسپولیس به عنوان بهترین باشگاه سال آسیا نوشت: پرسپولیس در ۴ سال گذشته عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته است. آن‌ها در سال ۲۰۱۷ بعد از باخت مقابل الهلال سفر خود را در نیمه نهایی به پایان بردند. در سال ۲۰۱۸ باشگاه تهرانی یک قدم جلوتر رفت و به فینال رسید. با این وجود در مجموع بازی رفت و برگشت با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کاشیما آنتلرز شدند.

یک سال بعد آن‌ها در مرحله گروهی حذف شدند. در سال ۲۰۲۰ پرسپولیس دوباره به فینال رسید. با بدشانسی این تیم برای بار دوم در سال گذشته شکست خوردند. در این رده بندی باشگاه‌های الهلال عربستان، اولسان هیوندای کره جنوبی، اوراوارد ز کره جنوبی و کاشیما آنتلرز ژاپن به ترتیب در رده دوم تا پنجم قرار دارند. همچنین باشگاه استقلال در این رده بندی در رده ۱۳ آسیا قرار گرفت. 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید