پیروز حناچی، شهردار تهران با اعلام اینکه خیابان ولیعصر (عج) یکی از خیابان‌های نادر در جهان است، گفت: به زودی این خیابان ثبت جهانی هم می شود.

خیابان ولیعصر ثبت جهانی می‌‎شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، پیروز حناچی در مراسم بهره برداری از فاز چهارم پروژه احیاء و ساماندهی درختان چنار خیابان ولیعصر (عج)، ضمن مهم و با ارزش شمردن خیابان ولیعصر (عج)  اظهار کرد: خیابان ولیعصر (عج) یکی از زیبایی‌های شهر تهران بشمار می‌رود. همانطور که دوستانی در گذشته برای خلق این اثر تلاش کردند، مدیریت شهری فعلی نیز تلاش خواهد کرد تا به هرجهت این خیابان حفظ و نگهداری شود.

وی با اشاره به ثبت ملی خیابان ولیعصر (عج)، گفت: به زودی این خیابان ثبت جهانی هم خواهد شد. خیابان ولیعصر (عج) یکی از خیابان‌های نادر در جهان است. شهرداری تهران به مناسبت هفته طبیعی و به رسم سال‌های گذشته، درختان از بین رفته خیابان ولیعصر (عج) را احیاء می‌کند.

شهردار تهران با تأکید براینکه خیابان ولیعصر (عج) خصیصه‌های خیابان کامل را دارد، توضیح داد: این خیابان به جهت حفظ نوستالژی و کاربری‌های متنوع خصیصه اجرای ضوابط خیابان کامل را دارد. این اقدام جزو برنامه‌های مدیریت شهری است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، صبح جمعه -۲۲ اسفند ۱۳۹۹- مراسم بهره برداری از فاز چهارم پروژه احیاء و ساماندهی درختان چنار خیابان ولیعصر (عج) با حضور علی ربیعی، سخنگوی دولت، ‫مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران و دو عضو  شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید