ارزش بیت کوین، بزرگترین سرمایه دیجیتال دنیا در حال حاضر به ۵۷۶۷۹ دلار رسیده است که به یک رکورد جدید نزدیک می شود.

روند افزایش ارزش بیت کوین بار دیگر شدت گرفت

 به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، روند افزایش ارزش بیت کوین یک بار دیگر شدت گرفته و به رکورد ماه گذشته آن نزدیک می‎‌شود. بزرگترین سرمایه دیجیتال دنیا در حال حاضر به ۵۷۶۷۹ دلار رسیده است. بیت کوین در ۲۱ فوریه با ۵۸۳۵۰ دلار رکورد زده بود. جو بایدن در روز سه شنبه بسته کمک کرونایی ۱.۹ تریلیون دلاری آمریکا را امضا کرد و خوش‌بینی را به بازارهای مالی بازگرداند.

 ارزش بیت کوین طی سال گذشته در بحبوحه افزایش سود سازمانی بیش از ۷ برابر شده است. طرفداران بیت کوین این ارز مجازی را یک سرمایه ایمن مانند طلا می‌دانند که می‌تواند در برابر تورم و ضعف دلار از آنها حمایت کند. ولی برخی عقیده دارند این افزایش ارزش بیت‌کوین یک حباب است و این حباب مانند اتفاقی که در ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ افتاد، بالاخره می‌ترکد.

 سرمایه‌گذاران در این صنعت عقیده دارند پذیرش بیت کوین توسط سازمان‌های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری شرکت تسلا و تایید آن توسط الون ماسک مدیرعامل این شرکت، مانع این سرانجام خواهد شد. مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال اعلام کرده ارزش بیت کوین تا پایان سال جاری میلادی به ۱۰۰ هزار دلار می رسد.

 سایمان پیترز،  تحلیلگر «ای تورو» که یک پلتفرم خرید و فروش دارایی‌های مختلف است، عقیده دارد اطلاعیه جدید کاخ سفید اهمیت بسیاری برای سرمایه‌های مخاطره آمیز مخصوصاً سرمایه‌های دیجیتال دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید