محمود احمدی نژاد مدعی شد که اگر هدفمندی یارانه‌ها ۱۰۰ درصد اجرا می‌شد با قیمت‌های امروز ۲.۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می‌رسید.

اظهارات احمدی نژاد درباره مبلغ یارانه نقدی جنجالی شد

محمود احمدی نژاد اگرچه در سال های اخیر تبدیل به چهره ای جنجالی شده است اما به نظر می رسد او این روزها خطوط قرمز را با سرعتی چند برابر می شکند، آنقدر که حتی یاران غار او همچون عبدالرضا داوری هم از اطرافش پراکنده شده و در مقابلش قرار گرفته اند.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا،  احمدی نژاد در ادامه اظهاراتش به بحث هدفمندی یارانه ها اشاره کرده و مبلغی را برای پرداخت یارانه مطرح کرده است.

محمود احمدی نژاد رییس جمهوری پیشین مدعی شده است که "اگر هدفمندی یارانه‌ها ۱۰۰ درصد اجرا می‌شد با قیمت‌های امروز ۲.۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می‌رسید."

آنگونه که رسانه های نزدیک به رئیس جمهور سابق گزارش داده اند، او همچنین با اشاره به ارزش یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی در زمان ریاست جمهوری خود گفت بر این مبنا باید امروز ۴۰ دلار یارانه پرداخت می‌شد.

او تاکید کرده است: ثروت طبیعی مال همه مردم است و اگر این ثروت به صورت مساوی بین مردم تقسیم شود تمام استعدادها فعال می‌شود. ما می‌خواستیم هدفمندی را کامل اجرا کنیم، اما در آن زمان به ما اجازه ندادند. تازه همین را هم با ضرب و زور اجرا کردیم. فقط ۲۰ درصد اجازه دادند تا این امر اجرایی شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید