جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای خرید هلی کوپتر امدادی با شرکت راشا هلی کوپتر روسیه قرارداد امضا کرد.

خرید هلی کوپتر امداد از روسیه توسط هلال احمر ایران

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، کریم همتی روز پنجشنبه در مراسم امضای قرارداد خرید بالگرد بین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی و شرکت راشا هلی کوپتر روسیه که به صورت آنلاین برگزار شد، اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر به واسطه توانایی و کارآمدی که دارد در حوادث و رخدادهای داخلی و خارجی حضور فعال دارد که نمونه بارز آن در سال ۹۹، حادثه انفجار در بیروت و زلزله‌ سی‌سخت بود که دو رکورد برای این جمعیت ثبت کرد.

وی ادامه داد : در حادثه انفجار در بیروت کمتر از ۲۴ ساعت و در زلزله سی‌سخت کمتر از یک ساعت به منطقه رسیدیم و به لطف خدا توانستیم آسیب‌دیدگان را امدادرسانی کنیم.
رئیس جمعیت هلال احمر اضافه کرد: ما براساس مفاد اساسنامه و میثاق بین‌المللی و نیز تعالیم دین مبین اسلام به همه انسان‌ها در سراسر جهان، بدون توجه به دین، مذهب و نژاد خدمات ارائه می‌دهیم و خدا را شاکر هستیم از زمان تاسیس جمعیت هلال‌احمر تاکنون همواره نام نیک آن در اذهان بوده است.

 رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: این سازمان بشردوستانه جزو پنج جمعیت برتر دنیا است و در حال حاضر بیش از دو میلیون عضو داوطلب و جوان به صورت افتخاری و داوطلبانه به طرق مختلف با آن همکاری می‌کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید