شاهین بیانی، کارشناس فوتبال و کاپیتان پیشین استقلال می‌گوید محمود فکری نیم‌فصل فرصت داشت تا بتواند یک ترکیب خوب را روانه میدان کند، اما متأسفانه پس از گذشت ۱۵ بازی، استقلال هنوز نتوانسته بود ترکیب اصلی خود را پیدا کند.

باید به هوادار حق داد که نگران تیمش باشد / تنها نقطه ضعف این روزهای استقلال، قلب دفاع این تیم است

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، شاهین بیانی در مورد تغییر و تحولاتی که در کادر فنی استقلال انجام شد، اظهار داشت: آبی‌پوشان روزهای سختی را سپری کردند، محمود فکری که یکی از بازیکنان قدیمی استقلال بود، در ابتدای فصل هدایت تیم را بر عهده گرفت، اما متأسفانه نتوانست شرایط خوبی در استقلال به وجود آورد. این تیم خوب بازی نمی‌کرد. طوری نبود که هواداران از تماشای بازی‌اش لذت ببرند و مشخص بود با این شرایط هرگز قهرمان نخواهد شد.

وی ادامه داد: پس از نتایج ضعیفی که استقلال برابر سپاهان و مس رفسنجان گرفت، فکری متوجه شد که با وجود او، آبی‌پوشان نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند، آن‌ها از نظر فنی هم ضعیف بودند و سرمربی سابق آبی‌پوشان با دیدن این اتفاقات، بهترین تصمیم را گرفت و هدایت استقلال را به فرد دیگری سپرد.

بیانی افزود: مجیدی بهترین گزینه برای استقلال بود، او شناخت خوبی از تیم دارد، بازیکنان را کامل می‌شناسد و می‌داند که چگونه از آن‌ها بازی بگیرد. امیدوارم که این تغییر و تحولات به نفع استقلال باشد و این تیم بتواند در بازی‌های آینده نتایج قابل قبولی کسب کند.

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: آبی‌پوشان بازی‌های زیادی در پیش دارند و می‌توانند با پیروزی برابر حریفان، خود را به صدر جدول برسانند. ضمن اینکه جام‌حذفی هم در راه است و استقلال می‌تواند با کمترین بازی‌های ممکن، قهرمان شده و باز هم به لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

وی در مورد دلایل جدایی فکری از استقلال گفت: دو علت برای جدایی فکری وجود داشت؛ اول آنکه او نیم‌فصل فرصت داشت تا بتواند یک ترکیب خوب را روانه میدان کند، اما متأسفانه پس از گذشت ۱۵ بازی، استقلال هنوز نتوانسته بود ترکیب اصلی خود را پیدا کند و شاهد بودیم که سرمربی استقلال هر بازی با یک ترکیب وارد زمین می‌شد. دومین علت جدایی فکری، فشار زیادی بود که از سوی هواداران بر او و کادر فنی‌اش وارد می‌شد. وقتی یک تیم از ۵ بازی تنها ۵ امتیاز می‌گیرد، مشخص است که شرایط خوبی ندارد و باید به هوادار حق داد که نگران تیمش بوده و خواستار تغییر و تحول در کادر فنی باشد.

بیانی گفت: استقلال به یک برد خوب برابر فولاد خوزستان دست پیدا کرد. مجیدی نمی‌توانست در ۴۸ ساعت کار فنی انجام دهد، اما تجربه او باعث شد که تیم از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی پیدا کند و با ارائه یک بازی خوب بتواند فولاد خوزستان را که مدعی قهرمانی است، شکست دهد.

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار روز پنجشنبه (۲۱ اسفند) برابر پیکان از مرحله یک‌شانزدهم جام‌حذفی گفت: شرایط استقلال روز به روز بهتر می‌شود. کادر فنی تیم را از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده‌آل خواهد رساند ضمن اینکه دستیاران مجیدی هم قابلیت‌های بالایی از لحاظ فنی دارند و چهره‌های شناخته شده‌ای هستند البته استقلال بازیکنان خوبی هم دارد. به طور مثال، ریگی مقابل فولاد خوزستان عملکرد خوبی داشت و من تعجب می‌کنم که چرا فکری از این بازیکن خوب، بازی نمی‌گرفت.

وی تأکید کرد: شاید تنها نقطه ضعف این روزهای استقلال، قلب دفاع این تیم باشد. مجیدی باید حواسش به دفاع باشد ضمن اینکه معتقدم آبی‌پوشان به یک مدافع باتجربه نیاز دارند تا در قلب دفاع بتواند آرامش را به تیم برگرداند.

بیانی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم پیشکسوتان و هم هواداران باید از مجیدی حمایت کنند، استقلال نیاز به حمایت آن‌ها دارد و آبی‌پوشان دو بازی سخت مقابل سپاهان و پرسپولیس دارند. به نظر می‌رسد تیمی که در دربی برنده شود، به طور حتم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید