محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باید از قاچاق‌های گسترده از طریق ریل و کانتینر و همچنین صادرات و واردات غیرضروری جلوگیری کنیم.

واردات کالاها توسط مرزنشینان به اقتصاد و تولید آسیبی وارد نمی‌کند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه ۱۹ اسفندماه) در جریان نظارت میدانی خود از شهرستان بانه، از صنایع روشنایی ایران زمین تولیدکننده لامپ‌های کم مصرف و کلیدهای مینیاتوری بازدید کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید با اشاره به اینکه بانه نسبت به گذشته متحول شده است، ادامه داد: خوشحال هستیم که در حال حاضر در شهرک صنعتی شهر بانه قرار داریم و واردکنندگان شهر به تولیدکننده تبدیل شده‌اند و از واردات کالاهای غیرضروری گلایه دارند.

قایباف با تاکید بر اینکه مرزها باید ساماندهی شوند، عنوان کرد: اگر بناست در مرزها فرصتی فراهم شود باید برای مرزنشینان باشد و واردات کالاها توسط مرزنشینان به اقتصاد و تولید آسیبی وارد نمی‌کند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه قاچاق به معنای واردات کالاهای غیرقانونی و غیرمجاز است، خاطرنشان کرد: باید از قاچاق‌های گسترده از طریق ریل و کانتینر و همچنین صادرات و واردات غیرضروری جلوگیری کنیم. مشکلاتی نیز در زمینه عبور از گمرک وجود دارد که با اقدامات نظارتی می‌توان آنها را برطرف کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این نظارت میدانی گفت‌وگوهای متعددی با کارگران درخصوص مشکلات و نحوه پرداخت حقوق به آنها داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به بانه، به صورت هوایی از مناطق مختلف شهرستان مریوان نیز بازدید کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید