در پی ادعای یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر قرارداد همسر محمود واعظی با فولاد مبارکه اصفهان، روابط عمومی دفتر رییس‌جمهور این ادعا را تکذیب کرد.

ادعای موسوی لارگانی درباره همسر واعظی تکذیب شد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی دولت، در پی انتشار سخنان آقای موسوی لارگانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره همسر رییس دفتر رییس جمهور در راه دانا که خبرگزاری فارس آن را بازنشر کرده بود، روابط عمومی دفتر رییس جمهور این سخنان را تکذیب کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به راه دانا گفته بود: در شرایطی که مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، آقای واعظی رییس دفتر رییس جمهور به اصفهان سفر می‌کند و می‌گوید نباید فولاد مبارکه سیاسی شود!

سید ناصر موسوی لارگانی افزود: سیاسی نشدن فولاد یعنی همسر آقای واعظی با این مجتمع قرارداد پژوهشی ببندد و از طرف دیگر بگوید که مدیر فاسد این مجموعه باید تا انتخابات بماند.

در ادامه متن تکذیبیه روابط عمومی دفتر رییس جمهور را مشاهده می‌کنید.

پیرو انتشار مطلبی از آقای موسوی لارگانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی علیه رییس دفتر رییس جمهور در آن رسانه محترم، ذکر این نکته ضروری است با توجه به تکرار چندباره این مطلب کذب از طرف ایشان و تکذیب چندین باره این دروغ، متأسفانه از ایشان که ملبس به لباس مقدس روحانیت هم هستند، توقعی نیست چرا که بارها با ارائه اسناد و مدارک توضیح داده شده اما ایشان همچنان اصرار دارد قراردادی را که بین دانشگاه آزاداسلامی و فولاد مبارکه منعقد شده به اسم یک فرد تمام کند. از این نظر که اگر سخنان‌شان آلوده به اغراض سیاسی نبود، این میزان بر مطلب کذب خود پافشاری نمی‌کردند. اما تکرار این ادعاها از رسانه‌ای که صداقت و راستگویی را سرلوحه فعالیت‌های رسانه‌ای خود معرفی می‌کند، دور از انتظار است.

مجدداً از این تریبون این ادعاها برای بار چندم تکذیب می‌گردد.

روابط عمومی دفتر رییس جمهور

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید