ستار همدانی، پیشکسوت استقلال می‌گوید استقلال پرمهره‌ترین تیم لیگ ایران است و احتیاجی به نفرات جدید ندارد. کادرفنی باید به این نفرات انگیزه بدهد تا آنها در بهترین شرایط در زمین قرار بگیرند.

استقلال حتی روی نیمکت هم بهترین نفرات را دارد / امیدوارم این تیم و کادر فنی بتوانند قهرمانی را به ارمغان بیاورند

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی پوشان در صورتی که متمرکز باشد و به دور از حواشی روی مسائل فنی دقت داشته باشند می‌توانند در ایران و آسیا نتایج موفقی را به همراه فرهاد مجیدی کسب کنند. 

بازی فولاد و استقلال چطور بود؟

استقلال توانست از شوک تغییرات به بهترین شکل بهره برده و سه امتیاز شیرین را از آن خود کند. این سه امتیاز برای شروع کار فرهاد مجیدی در استقلال بسیار اهمیت داشت و در کنار این مساله تساوی پرسپولیس نیز به ما کمک زیادی کرد تا همچنان امید زیادی به قهرمانی داشته باشیم.

حضور مجیدی شوک مثبتی بود؟

همیشه تغییرات در کادرفنی شوک وارد می کند اما این روند باید ادامه‌دار باشد. تاثیرات کار مجیدی در آینده بیشتر دیده خواهد شد اما این سه امتیاز بسیار ارزشمند خواهد بود. سرمربی می تواند از هرکسی که می خواهد در کنار خود استفاده کند و همه ما از آن استقبال می کنیم اما قطعا حضور پیشکسوتان به مجیدی و ساختار باشگاه بیشتر کمک می‌کرد.

شرایط تیم را چطور می‌بینید؟

استقلال پر مهره‌ترین تیم لیگ ایران است و احتیاجی به نفرات جدید ندارد. کادرفنی باید به این نفرات انگیزه بدهد تا آنها در بهترین شرایط در زمین قرار بگیرند. استقلال حتی روی نیمکت بهترین نفرات را دارد و هر کدام از آنها می توانند در هر تیمی بازیکن ثابت باشند. استقلال در ساختار دفاعی با مشکلات جدی رو به رو است و بازیکنان این تیم باید از خط حمله در دفاع شرکت کنند.

جدایی محمود فکری را چطور ارزیابی می‌کنید؟

شرایط فکری و کادر او از ابتدای فصل نابسامان بود. با این حال این تغییرات درست نیست و مدیریت، مربیان و بازیکنان باید ثبات داشته باشند. امسال که ثبات خوبی در بازیکنان داشتیم و بیشتر آنها را حفظ کردیم. در گذشته فصل‌هایی بوده است که استقلال ۱۷ بازیکن خود را عوض کرده و ثباتی در تیم وجود نداشته است. باید ببینیم شرایط تیم در زمینه‌های دیگر چگونه می‌شود.

این روند امیدوارکننده است؟

استقلال با صدر جدول چهار امتیاز فاصله دارد و در دیدارهای شش امتیازی رو در رو باید با پرسپولیس و سپاهان بازی کند. کار استقلال از این به بعد سخت‌تر می‌شود و بازیکنان باید آماده شوند تا نتایج خوبی برای استقلال رقم بزنند. امیدوارم این تیم و این کادر فنی بتوانند قهرمانی را برای استقلال به ارمغان بیاورند.

به نظرتان استقلال به چند بازیکن جدید نیاز دارد؟

استقلال که باید در خط هافبک خود یک هافبک نفوذی اضافه کند زیرا آنها نتوانستند بعد از جدایی علی کریمی یک بازیکن در حد و نام وی جذب کنند. درست است که یک نیم فصل از بازی‌های لیگ برتر گذشته است اما هنوز هم این تیم در میانه میدان با این مشکل روبه‌رو است.

امیدی به صعود استقلال از گروهش از لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید وجود دارد؟

گروه استقلال سخت‌ترین گروه است و همه تیم‌ها بهترین تیم لیگ خود در کشورهایشان هستند. کمی صعود استقلال سخت است اما اگر کمی تمرکز لازم را داشته باشند می‌توانند صعودکننده باشند به خصوص اینکه اگر در دو بازی اول نتیجه لازم را بگیرند تیم صعودکننده استقلال خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید