بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سهام با رشد بیش از ۲۴ هزار واحدی همراه شد.

گزارش بورس ۱۸ اسفند ۹۹/ کدام نمادها بیشترین تاثیر را بر شاخص گذاشتند؟

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، در پایان معاملات امروز شاخص کل با رشد بیش از ۲۴ هزار هزار واحدی به رقم یک میلیون و ۱۹۹ هزار واحدی رسید و در آستانه بازگشت به کانال ۱.۲ میلیون واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۱۱۸۹ هزار واحدی به رقم ۴۳۲ هزار و ۴۶  واحدی رسید.

همچنین شاخص قیمت (هم وزن) نیز با رشد ۷۷۶ واحدی به رقم ۲۸۲ هزار و ۴۲ واحد رسید و شاخص سهام آزاد شناور ۲۵۷۸۸ واحد افت داشت و به سطح یک میلیون و ۷۲۷ واحدی رسید.

در پایان معاملات امروز نمادهای اپال، خساپا، خودرو، شستا، بوعلی، شپنا و خگستر پر تراکنش های بازار بودند. نمادهای فولاد، فملی، شستا، فارس، شپنا، تاپیکو و وغدیر بیشترین تاثیر را در روند شاخص کل بورس داشتند.

همچنین نمادهای صنفت۳۱۲، صنفت۱۳۱۲، پالایش، دارایکم، خساپا و شپنا بیشترین ارزش معاملات را در بورس اوراق بهاداراز آن خود کردند و همچنین  نمادهای پارند، سیتا، سپاس، شپنا، حفاری و کمند از پر تقاضا ترین های بازار بودند.

در پایان معاملات فرابورس نیز شاخص کل بیش از ۱۴۰ واحد رشد داشت و به رقم ۱۷ هزار و ۸۶ واحد رسید نمادهای کزغال، شاروم، وسپهر، آریا، ذوب، پیزد و شگویا از پر تراکنش های بازار بودند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید