سخنگوی جبهه اصلاحات ایران اعلام کرد: از روز یکشنبه پنجمین جلسه این جبهه برگزار شد و روسای کمیته‌های جبههٔ اصلاحات ایران با رای اعضای کمیته‌ها انتخاب و به مجمع عمومی معرفی شده است.

روسای ارکان «جبهه اصلاحات ایران» معرفی شدند

آذر منصوری، سخنگوی جبهه اصلاحات ایران درباره سازوکار نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان توضیحاتی ارائه کرد و نام روسای کمیته‌های جبهه اصلاحات ایران را منتشر کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از کانال جبهه اصلاحات ایران، سخنگوی جبهه اصلاحات ایران اعلام کرد: از روز یکشنبه پنجمین جلسه این جبهه برگزار شد و روسای کمیته‌های جبههٔ اصلاحات ایران با رای اعضای کمیته‌ها انتخاب و به مجمع عمومی معرفی شده است.

بر این اساس به ترتیب آقایان:

-ابراهیم اصغرزاده به عنوان رئیس کمیته سیاسی
-الیاس حضرتی رئیس کمیتهٔ رسانه
- علیرضا علوی‌تبار رئیس کمیتهٔ راهبردها و برنامه‌ریزی
-جواد امام رئیس کمیتهٔ استان‌ها
-محمود صادقی به عنوان رئیس کمیته پایش و داوری انتخاب شدند

منصوری در ادامه تاکید کرد: راه‌اندازی رسانه‌های مختص به این جبهه با هدف انعکاس اخبار و مصوبات و مواضع سخنگو نیز مطرح و به تصویب رسید.

او افزود: همچنین مقرر شد با توجه به مفاد آیین‌نامهٔ مصوب مجمع عمومی اصلاح‌طلبان، استان‌ها نیز در این زمینه ضمن ارزیابی شرایط و اقتضائات هر استان در شناسایی افراد واجد صلاحیت برای ثبت نام در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها فعال باشند و مقدمات و تمهیدات لازم را در این ارتباط در نظر بگیرند.

منصوری تاکید کرد: در این جلسه همچنین مصوب شد جبههٔ اصلاحات ایران طی فراخوانی از افراد واجد صلاحیت دعوت کند تا برای انتخابات شوراها ثبت نام کنند.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید