امین قاسمی‌نژاد، مهاجم باشگاه شهر خودرو قصد پیوستن به استقلال را دارد، در این میان باشگاه مشهدی صدور رضایتنامه برای مهاجم خود و انتقالش به استقلال را مشروط کرده است.

شرط سنگین شهر خودرو برای صدور رضایتنامه گزینه مجیدی

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، امین قاسمی نژاد مهاجم ۸ گله تیم شهرخودرو با باشگاه استقلال به توافق رسیده است. این بازیکن ۳۴ ساله تا پایان فصل بیست و یکم لیگ برتر تحت قرارداد باشگاه مشهدی است و اکنون باشگاه شهر خودرو در پاسخ به مکاتبات باشگاه استقلال اعلام کرده است در صورتی که ۴ میلیارد تومان بابت جذب قاسمی نژاد به حساب این باشگاه واریز شود رضایتنامه مهاجم بابلسری خود را صادر خواهد کرد.

جالب است بدانید پیش از این  به خواسته مربیان باشگاه شهرخودرو شرط تعویض سیاه یزدانی هم در کنار مبلغ مذکور وجود داشت ولی رحمتی بعد از صحبت با یک دوست مشترک خود با فرهاد مجیدی به نوعی کوتاه آمد و شرط صدور رضایتنامه سیاوش یزدانی که سال ۹۴ با سرمربی شهرخودرو در پیکان هم بازی بود برداشته شود.

سنگ بزرگ پیش پای گزینه فرهاد مجیدی/ سرنوست تنها بازیکن لیست مجیدی

بحث تغییر مالکیت باشگاه شهرخودرو قرار است در هفته جاری مشخص شود یکی از مشکلات موجود در پرونده انتقال قاسمی‌نژاد به استقلال همین موضوع مشخص نبودن سرنوشت مالکیت باشگاه مشهدی است. اگر این باشگاه می‌خواست در روزهای گذشته رضایتنامه مهاجم خود را صادر کند مالک می‌توانست روی برداشت مبلغ رضایتنامه به حساب خود مدعی شود ولی مدیران استان که می‌دانند این باشگاه در فقر مالی به سر می‌برد منتظرند با تغییر رسمی مالکی گرد پول رضایتنامه مهاجم خود را به سیستم باشگاه تزریق کنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید