۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
کد خبر: 55230593

نیروهای حشد شعبی عراق طی عملیاتی گسترده تعدادی از تونل های تروریست‌های تکفیری داعش در استان «بابل» را کشف و تخریب کردند.

کشف تونل‌های داعش در شمال بابل

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، نیروهای حشد شعبی عراق به سلسله عملیات‌های خود علیه بقایای تروریست‌های تکفیری داعش ادامه می‌دهند. در جدیدترین عملیات، نیروهای حشد شعبی مواضع داعش در جرف الصخر واقع در شمال بابل را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای حشد شعبی در جریان عملیات مذکور توانستند تعدادی از تونل‌های متعلق به داعش را کشف و آنها را تخریب کنند. مقامات امنیتی اعلام کردند که عملیات مذکور در منطقه «العویسات» در جرف الصخر انجام شد.

به گفته مقامات امنیتی، داعشی ها از تونل‌های مذکور برای نفوذ به مناطق شمالی بابل استفاده می‌کردند و امنیت شهروندان ساکن این محور را با مخاطره مواجه می‌ساختند.

پیش از این نیز نیروهای ارتش و حشد شعبی عراق در عملیاتی مشترک مواضع بقایای تروریست‌های داعش در محور شرقی استان «دیالی» را هدف قرار دادند. به گفته منابع امنیتی، این عملیات در بخش‌هایی از محور غربی دیالی نیز کلید خورده است.

مقامات امنیتی عراق اعلام کرده اند که نیروهای این کشور به دنبال نابودی بقایای داعش در شمال شرق دیالی هستند. به گفته این منابع، تا زمان از بین رفتن بقایای تکفیریها در محورهای مذکور، این عملیات ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید