درگیری مسلحانه در روستای خرق مشهد منجر به زخمی شدن ۴ نفر شد که یکی از مصدومان در بیمارستان فوت کرد.

درگیری مسلحانه در یک روستای مشهد قربانی گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، عصر جمعه گذشته، با اعلام یک درگیری مسلحانه در روستای خرق در حوالی آرامگاه فردوسی در مشهد، مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

بررسی‌های پلیسی نشان داد که چند نفر در یک درگیری مسلحانه به جان هم افتاده‌اند و ۴ نفر زخمی شده‌اند. با حضور امدادگران اورژانس پزشکی در محل، مصدومان این نزاع دسته‌جمعی به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

اما ساعتی بعد عوامل بیمارستانی مرگ یکی از مصدومان را اعلام کردند، موضوعی که منجر به ورود تیم جنایی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد به پرونده شد.

با دستور قاضی حسن زرقانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای انقلاب مشهد، تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی آغاز شد. بررسی‌ها نشان داد که یکی از طرفین اقدام به تیراندازی با اسلحه جنگی کلاشنیکف کرده است.

تحقیقات به منظور شناسایی و دستگیری متهم به قتل و همچنین انگیزه متهمان ادامه یافت و مشخص شد که این نزاع جمعی به علت اختلافات قبلی ملکی میان این افراد رخ داده است.

با دستور مقام قضایی تعدادی از افراد دخیل در این نزاع به منظور تحقیقات بیشتر و شناسایی عامل اصلی پرونده بازداشت شدند.

قاضی زرقانی با اشاره به اینکه اختلافات ملکی و ارث و میراث از جمله بیشترین پرونده‌هایی است که شاکیان زیادی دارد، از شهروندان خواست تا مشکلاتشان را در فضایی دوستانه و با کمک از بزرگ‌ترها حل‌وفصل کنند تا کار به جنجال و مشاجره نکشد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید