اسد کرمی، نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت: بازار خودرو به نوعی قفل است و هیچ خریداری در بازار نیست.

قیمت خودرو کاهش یافت/ قیمت روز خودروهای پرطرفدار ۱۷ اسفند ۹۹

به گزارش سلام نو به نقل زا ایلنا، اسد کرمی در مورد وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: بازار خودرو دوباره دچار رکود و کاهش قیمت شده است. ریشه کار کشور ما وابسته به دلار شده است؛ همه چیز به دلار بستگی دارد. دیروز که در مورد پول‌های بلوکه شده ایران در عراق صحبت شده، دوباره دلار به ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده و انتظار کاهش قیمت را در مصرف‌کنندگان به وجود آورده و قیمت‌ها با کاهش مواجه شده است.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به این شرایط، بازار خودرو راکد شده، به نوعی قفل است و هیچ خریداری در بازار نیست. وقتی بازار کمی جنب و جوش پیدا می‌کند مردم لباس تن خود را هم می‌فروشند تا ماشین، ملک، سکه، دلار یا هر کالای دیگری بخرند؛ ولی وقتی بازار راکد است اگر ده درصد هم زیر قیمت عرضه شود هم خریداری ندارد؛ اینطور عادت کرده‌اند.

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به نرخ روز خودرو گفت: امروز پراید ۱۱۱ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ۳ میلیون تومان کاهش داشته، تیبا صندوقدار ۱۲۱ میلیون بود که به ۱۱۹ میلیون تومان رسیده است.تیپا هاچ بک با ۱ میلیون تومان کاهش قیمت به ۱۲۷ میلیون تومان رسیده، ساینا  هم که هفته گذشته ۱۳۳ میلیون تومان قیمت داشت امروز ۱۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رود.

وی افزود: قیمت پژو ۴۰۵ حدود ۱۸۵ میلیون تومان، پژو پارس ۲۰۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ حدود ۱۹۰ میلیون تومان و تیپ ۵ حدود ۲۵۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ v۸ حدود ۲۴۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۲۷۷ میلیون تومان و اتوماتیک ۳۹۰ میلیون تومان، سمند LX حدود ۱۹۲ میلیون تومان، هایما ۷۲۰ میلیون تومان، سراتو ۷۸۰ میلیون تومان و جک هم ۷۲۰ میلیون تومان است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید