رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه‌ای که با امیر قلعه‌نویی داشتیم، به او دو تا سه هفته فرصت دادیم تا در همان برنامه تلویزیونی -که علیه داوران صحبت کرده بود- از داوران عذرخواهی کند.

دلجویی قلعه‌نویی و تماس تلفنی‌اش با داوران چاره کار نبوده است /  اگر سوء نیتی از او می‌دیدیم قطعاً جریمه و محرومیتش بیشتر می‌شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر در تازه‌ترین مصاحبه خود از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بابت محرومیتش در پی شکایت داوران لیگ برتر گلایه کرد و گفت که حتی با وجود دلجویی از داوران، محروم شده است. او در این مصاحبه از حسن زاده و جاودانی رئیس و عضو کمیته انضباطی اسم آورد.

برای بررسی ادعای سرمربی گل گهر با رضا جاودانی تماس گرفتیم. این عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد قلعه نویی باید در یک برنامه تلویزیونی از داوران عذرخواهی می کرده و دلجویی او و تماس تلفنی اش با داوران چاره کار نبوده است. وی همچنین تاکید کرد اگر سوء نیت قلعه نویی اثبات می‌شد، جریمه و محرومیت سنگین‌تری در انتظارش بود.

در جلسه‌ای که با امیر قلعه نویی داشتیم، به او دو تا سه هفته فرصت دادیم تا در همان برنامه تلویزیونی - که علیه داوران صحبت کرده بود- از داوران عذرخواهی کند. او می‌گفت اگر بخواهم در تلویزیون از داوران عذرخواهی کنم برای آن بخش بد می‌شود و از این حرف‌ها. قطعاً اگر قلعه نویی عذرخواهی می‌کرد، به او تخفیف می‌دادیم.

شما نگاه کنید «کونته» سرمربی تیم اینترمیلان ایتالیا یک جمله به داور گفت "همه جا می بینمت" و بابت این جمله نزدیک به ۸۰۰ میلیون تومان جریمه و سه جلسه محروم شد. بین صحبت با داور و مقامات رسمی با مقامات عادی تفاوت وجود دارد.

در آن جلسه، آقای سهرابی از دپارتمان داوری هم حضور داشت. آقای قلعه نویی استدلال خودش را داشت ولی دلیل نمی‌شود آن استدلال را همه جا عنوان کرد. سیدمهدی رحمتی سرمربی شهر خودرو هم صحبت‌هایی مطرح کرد که هم محروم شد هم جریمه نقدی.

اینکه آقای قلعه نویی اعلام کرده کمیته انضباطی و داوران فیلمی ارائه نکرده‌اند باید بگویم خود ایشان هم فیلمی به ما نداده است. ضمن اینکه شاکی کمیته داوران بود و نیازی به فیلم نداشت. آنها شکایت کردند که قلعه نویی به ما تهمت زده است.

قلعه نویی را به جلسه کمیته انضباطی دعوت کردیم و خواستیم در همان برنامه عذرخواهی کند. آیا شما برنامه‌ای دیدید که قلعه نویی عذرخواهی کرده باشد؟ اینکه ایشان عنوان کرده از داوران دلجویی کردم با عذرخواهی در تلویزیون تفاوت دارد. باید تعادل برقرار باشد.

من اگر حرفی می زنم باید شهامت عذرخواهی اش را هم داشته باشم. اگر سوء نیتی از قلعه نویی می‌دیدیم قطعاً جریمه و محرومیت بیشتر می‌شد. تخلف قلعه نویی احراز شد اما سوء نیت او احراز نشد. درباره ادعای قلعه نویی مبنی بر اشتباه داوران هم باید بگویم اگر به وی ظلمی صورت گرفته است، رسیدگی به آن در حیطه صلاحیت ما نیست.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید