سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب تهران، از بازداشت کلاهبردار فوت شده در تهران خبر داد.

کلاهبردار مرده در تهران بازداشت شد!

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، دستگیری کلاهبردار مرده پرونده عجیبی بود که در تهران رخ داد این مرد که ۴ سال قبل مرده بود شناسایی و بازداشت شد.

سردار "کیوان ظهیری"فرمانده انتظامی غرب تهران گفت: در پی دریافت شکایت هایی مبنی بر کلاهبرداری از طریق فروش زمین و ملک در شهرستان رباط کریم، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: متهم با اخذ گواهی فوت در سال ۹۵، ذهنیت شکات را منحرف کرده بود، به نحوی که کلیه افراد از دستگیری وی ناامید شده و در طول این مدت هم با فروش مال غیر و جعل اسناد و قطعه بندی زمین هایی که بصورت کلاهبرداری بدست آورده، مبالغ زیادی را کلاهبرداری و متواری شده بود.

این فرمانده انتظامی تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی، با انجام اقدامات اطلاعاتی چند ماهه، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرائم خود را قبول داشته و به کلاهبرداری زمین، املاک و فروش مال غیر در شهرستان رباط کریم اعتراف کرد، که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید