فرهاد مجیدی پس از برتری استقلال مقابل فولاد خوزستان گفت: دوست دارم شخصیت در ایران و آسیا به استقلال برگردد.

فرهاد مجیدی: برای خوشحال کردن هواداران تلاش می‌کنیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، فرهاد مجیدی در ابتدا درباره برتری مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: برای پاسخ سوال شما به زمانی برمیگردم که استراماچونی رفت و هدایت تیم را برعهده گرفتم، اولین جمله ای که گفتم این بود که بهترین تیم ایران هستند و این تیم هم الان یکی از بهترین تیم های چند سال استقلال است و باید از لحاظ روحی روانی با بچه ها صحبت کنیم و از همه آنها تشکر می‌کنم که با وجود با دل بازی کردند و پیروزی را رقم زدند.

نواقص استقلال طی 48 ساعت اخیر چه بود با وجود اینکه بازی های آسیایی را پیش دارید؟ مجیدی در این خصوص گفتک 80 درصد این تیم برای فصل گذشته است و با دو جلسه تمرینی نمی توانم جواب این سوال را بدهم. باید خیلی بیشتر زحمت بکشیم تا خواسته هواداران را برطرف کنیم.

با توجه به چالش هایی که زیاد تجربه کردید امسال چه انگیزه ای دارید؟ سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال گفت: من یک مصاحبه ای دو سال پیش کردم و گفتم که فرزند این باشگاهم و سال ها در این باشگاه بوده‌ام و این باشگاه را بهتر از هر کسی دیگری میشناسم. اجازه دهید که تیم را درست کنم. باید شخصیت استقلا به این تیم برگردد. دوست دارم شخصیت در ایران و آسیا به استقلال برگردد. چیزی جز قهرمانی هواداران را خوشحال نمی‌کند و به همین خاطر برای خوشحال کردن آنها تلاش می‌کنیم.

او درباره برنامه‌های نقل و انتقالاتی تیمش گفت: من تنها بازیکنی که با آقای مددی صحبت کردم، بازیکن تیم شهرخودرو آقای قاسمی نژاد است که با شهرخودرو به صورت حرفه ای مذاکره کنند.

داوری چطور بود؟ مجیدی در این باره گفت: تصمیم گرفتم که این فصل اصلا درباره داوری صحبت نکنم.

از مجیدی درباره پیروز قربانی سوال شد و او پاسخ داد: این کنفرانس مگر برای بازی نیست؟

سرمربی استقلال درباره اینکه بهتر نبود مطهری از ابتدا در ترکیب حضور داشته باشد، گفت: این را دیگر ما تشخیص می‌دهیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید