رییس دفتر رییس‌جمهور در واکنش به اظهارات اخیر برخی افراد درباره مذاکرات هسته‌ای و رفع تحریم‌ها گفت: اینگونه اظهارنظرها صرفا موضع شخصی افراد است و نباید مورد توجه قرار بگیرد.

واکنش واعظی به اظهارات محسن رضایی درباره مذاکره با آمریکا

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رییس دفتر رییس‌جمهور در واکنش به اظهارات اخیر برخی افراد و مراجع غیرمسئول در زمینه مذاکرات هسته‌ای و رفع تحریم‌ها گفت: تصمیم‌گیری در حیطه مسائل ملی و مهم کشور از قبیل پرونده هسته‌ای، در سطح کلان صورت می‌گیرد و اینگونه اظهارنظرها صرفا موضع شخصی افراد است و نباید مورد توجه قرار بگیرد.

محمود واعظی با انتقاد از کسانی که صرفا با انگیزه‌های انتخاباتی و سیاسی، علامت‌های اشتباه به داخل و خارج از کشور می‌فرستند، تاکید کرد: موضع ایران در قبال پرونده هسته‌ای، رفع تحریم‌ها و بازگشت احتمالی آمریکا به برجام کاملا روشن است و این موضع پیش از این، هم از سوی مقام معظم رهبری و هم از سوی مسئولان ارشد دولت همچون رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه به صراحت بیان شده است.

وی افزود: هر گونه موضع‌گیری از سوی چهره‌های سیاسی که متفاوت از موضع رسمی نظام تلقی شود، بدون تردید اقدامی گمراه‌کننده است و کسانی که خود را دلسوز کشور و مردم می‌دانند، قاعدتا نباید دست به چنین اقدامات نسنجیده‌ای بزنند.

رییس دفتر رییس‌جمهور با بیان اینکه با نزدیک شدن به زمان انتخابات، بیشتر شاهد این دست موضع‌گیری‌ها شاذ خواهیم بود، از مردم خواست به این گونه اظهارات اعتنایی نکنند و سیاست رسمی کشور در موضوعات کلان را صرفا از زبان مراجع مسئول و مرتبط دنبال کنند.

واعظی از سیاسیون و فعالان احزاب و گروه‌ها و نامزدهای احتمالی ریاست‌جمهوری دعوت کرد، در اظهارنظر و اعلام مواضع خود، مصلحت کشور و مردم را فدای منافع زودگذر سیاسی نکنند و با اظهارنظرهای بی‌اساس در حیطه مسائلی که تصمیم‌گیری درباره آنها در سطح کلان کشور انجام می‌شود، علامت اشتباه به خارج کشور نفرستند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید