سرهنگ اصغر زارع رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان، از واژگونی اتوبوس مسافربری در محور "مورچه خورت" خبر داد و گفت: این حادثه ۷ کشته و مصدوم داشت.

یک اتوبوس مسافربری در اصفهان واژگون شد/ آمار کشته‌ها اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جان باختن ۲ نفر و مجروح شدن ۵ نفر براثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری تهران_ اصفهان در محور "مورچه خورت" خبر داد.

سرهنگ" اصغر زارع"، بیان داشت: ماموران پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان پس از اینکه مطلع شدند یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران به سمت اصفهان در حرکت بوده از سطح جاده منحرف و دچار واژگونی شده، که بلافاصله به منظور بررسی دقیق تر به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه راننده و یکی از سرنشینان اتوبوس در دم جان باخته و ۵ نفر دیگر از سرنشینان نیز به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در خصوص علت وقوع این حادثه گفت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد بی احتیاطی راننده اتوبوس در عدم کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده یکی از دلایلی بوده که باعث وقوع این حادثه شده است.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، این مقام انتظامی با بیان اینکه شرکت مسافربری نیز در وقوع این حادثه مقصر تشخیص داده شده است عنوان کرد: بی مبالاتی از طرف شرکت مسافربری مربوطه به علت تائید فنی سلامت خودرو با توجه به صاف بودن لاستیک های عقب خودرو نیز دلیل دیگری است وقوع این حادثه را تشدید کرده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید