۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
کد خبر: 55229915

به گفته فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال درگیری مسلحانه در شهرستان چرام که منجر به قتل شد، قاتل در کمتر از ۱۰ ساعت بعد از وقوع قتل همراه با ۴ نفر از همدستانش در یکی از استان‌های همجوار بازداشت شد.

قاتل کمتر از ۱۰ ساعت به دام افتاد

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، سردار کیقباد مصطفایی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه منجر به قتل در شهرستان چرام، بلافاصله مأموران انتظامی آن فرماندهی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد مصدوم که به وسیله اسلحه گرم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاتل که پس از وقوع قتل متواری شده بود در کمتر از ۱۰ ساعت به همراه ۴ نفر دیگر از همدستانش در یکی از استان‌های همجوار دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و علت و انگیزه خود از قتل را اختلافات قبلی بیان نمود.

مصطفایی با اشاره به این که اقدام به موقع پلیس جهت دستگیری متهمان بازتاب مثبتی بین مسئولان استانی و محلی داشته، در پایان گفت: با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضائی امنیت در منطقه برقرار است و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آورد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید