با افزایش شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی، آژیر خطر کرونا در سطح شهر و حومه دزفول به صدا درآمد.

به صدا در آمدن آژیر قرمز کرونا در دزفول

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دزفول گفت: حسب دستور استاندار خوزستان مبنی بر برگزاری مانور یگان های امداد و نجات در شهرستان های قرمز، از ساعت ۱۵تا ۱۷ امروز آژیر خطر کرونا با حضور کلیه دستگاه‌های امدادی و خدماتی در سطح شهر و حومه دزفول به صدا درآمد.

علی قلطاغ ساز افزود: این مانور در همه مناطق شهری و حومه دزفول برگزار شد و به شهروندان هشدار داده شد پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی به شهروندان توصیه کرد برای حفظ سلامتی خود از ترددهای غیرضروری در سطح شهر و هرگونه تجمع خودداری کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز گفت: وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان خطرناک است و روزانه تعداد بیماران کرونایی افزایش می یابد.
رضا پورآیین افزود: ویروس جهش یافته انگلیسی به سرعت در حال انتشار است و با توجه به ثبت ۲ مورد کرونای جهش یافته در دزفول، امکان دارد همه بیماران کرونایی درگیر ویروس جهش یافته باشند.
وی استفاده از ماسک، تهویه مناسب و رعایت فاصله فیزیکی را ضروری دانست و گفت:کرونا به ادارات نیز وارد شده و شهروندان هنگام مراجعه به ادارات باید بیشتر رعایت کنند.
پورآیین از افراد مشکوک به کرونا خواست با مراجعه به سامانه سلامت و مراکز ۲۴ ساعته پیگیر وضعیت سلامت خود باشند و هرگونه علائم سرماخوردگی را کرونا تلقی کنند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تاکنون ۲ مورد کرونای انگلیسی در دزفول ثبت شده است و احتمال موارد بیشتر وجود دارد.
وی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی در دزفول، افزون بر چهارهزار بازدید از اصناف انجام شده است.

شهرستان دزفول در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید