تلویزیون هر سال در نوروز برای مخاطبان خود پخش سریال و برنامه‌های متنوعی را تدارک می‌بیند در نوروز ۱۴۰۰ هم چهار سریال، از شبکه‌های مختلف سیما به روی آنتن می‌روند.

لیست سریال‌هایی  که در نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شوند

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امسال برای نوروز ۱۴۰۰ سریال‌هایی ساخته شده یا در مراحل تولید هستند. گفته می‌شود، چهار سریال «نون. خ ۳» از شبکه یک، «هم بازی» از شبکه دو، «لوتی» از شبکه سه و «نوروز رنگی» از شبکه پنج و همچنین سریال دو قسمتی «پایتخت ۶» به روی آنتن تلویزیون خواهند رفت.

پایتختی هامهمان مخاطبان می شوند

فیلمبرداری دو قسمت پایانی فصل ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری در مازندران آغاز شده است و عوامل این روزها مشغول تصویربرداری هستند.

سال گذشته به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا، تولید و پخش فصل ششم «پایتخت» ناتمام ماند و در حال حاضر دو قسمت پایانی «پایتخت ۶» تولید می‌شود و نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن تلویزیون می‌رود.

عوامل این دو قسمت «پایتخت» عبارتند از: طراح و سرپرست فیلمنامه و مشاور کارگردان و بازیگردان: محسن تنابنده، نویسنده: محمد تنابنده، مدیر تولید: محمود اتحادی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، تدوین: خشایار موحدیان ـ سعید سیاحی، آهنگساز: آریا عظیمی‌نژاد، جلوه‌های رایانه‌ای: فرید ناظر فصیحی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: عباس بلوندی، طراح گریم: مجید اسکندری، جانشین تولید: محمدرضا آهی، امور مالی: سحر رضایی، دستیار یک کارگردان: مصطفی تنابنده، مدیر برنامه ریزی: فهیمه کمالی، مدیر تدارکات: عابد رنجبر، منشی صحنه: آسیه معصومی‌زاده

سریال «نون. خ» با حال و هوای کرونایی

تصویربرداری فصل سوم سریال «نون. خ» از اواسط مهر ماه در تهران آغاز شده و روزهای پایانی تصویربرداری را سپری می کند. نویسندگان فصل سوم «نون. خ» با توجه به شیوع کرونا موضوع کرونا را به قصه خود وارد کردند و بازیگران این سریال با ماسک جلوی دوربین رفتند.

سعید آقاخانی، اکبر عبدی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سید علی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، شیدا یوسفی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی بازیگران این سریال هستند.

فصل سوم سریال «نون. خ» در ۱۶ قسمت برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول سیما ساخته می‌شود.

عوامل این سریال عبارتند از کارگردان: سعید آقاخانی، تهیه‌کننده: مهدی فرجی، نویسنده: امیر وفایی، مدیر تولید: منصور غضنفری، دستیار یک کارگردان: محمد غفاری، مجری طرح: علی کریمی، مدیر برنامه‌ریزی: ساناز بصیر، مدیر تصویربرداری: سجاد حیدری، طراح گریم: بابک اسکندری، صدابردار: امیرعاشق حسینی، تدوینگر: امیرشیبان خاقانی، آهنگساز: صادق آزمند، منشی صحنه: سارا عبداللهی، طراح صحنه: حسین عالی‌نژاد، طراح لباس: پگاه ترکی، مدیر روابط عمومی: علی زادمهر، عکاس: میثم محمدی، جلوه‌های ویژه بصری: امین پهلوان‌زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: رسول کهنسال، مدیران تدارکات: محمد محمدنیا و مسعود یوسفی.

«هم بازی» فضایی عاشقانه و ملودرام

سریال «همبازی» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی نوید محمودی برای پخش از شبکه دو ساخته می‌شود. این اولین سریالی است که نوید محمودی یکی از برادران محمودی در تولید آن نقش دارد؛ چراکه پیش از این همه سریال‌ها را با کارگردانی برادرش جمشید محمودی تولید می‌کرد. همچنین این اولین سریال سروش محمدزاده است که در باکس طلایی نوروز هم قرار است.

«هم بازی» فضایی عاشقانه و ملودرام دارد و در میان سریال‌های امسال تنوع فضای سریالی را با سه کمدی، یک اثر جاسوسی امنیتی و یک ملودرام عاشقانه تکمیل کرده است. «هم‌بازی» با دو گروه همزمان در حال تولید است و برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ آماده می‌شود.

تعدادی از عواملی که در این سریال همکاری دارند، عبارتند از:

کارگردان: سروش محمدزاده، تهیه‌کننده: نوید محمودی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: نیما جعفری‌جوزانی، صدابردار: سعید بجنوردی، سرپرست گروه کارگردانی: شکیل مظفری، صداگذار: حسین قورچیان، طراح چهره‌پردازی: محمود دهقانی، مدیر تولید: علیرضا باقربیگی، طراح صحنه: احمد عبدالهی، جانشین تولید: سیاوش رمضان‌لو، طراح لباس: زهره سلطانی، برنامه‌ریز: نوشین شکری، منشی صحنه: فروغ غیاثوند.

شوک به مخاطبان با سریال امنیتی لوتی

برای سریال نوروزی شبکه سه سیما دوسریال «بوتیمار» به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف زاده و «لوتی» به کارگردانی جواد افشار مطرح شده است.

«بوتیمار» در فضایی مفرح با داستانی اجتماعی به قلم سعید جلالی برای نوروز ۱۴۰۰ آماده می شد، اما مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در گفت‌وگویی اعلام کرده بود «لوتی تقلای یکی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای ضربه‌زدن به ایران و مقابله نیروهای داخلی با این توطئه را به تصویر خواهد کشید». این تنها توضیحی است که تاکنون از این سریال جاسوسی امنیتی منتشر شده است.

برخلاف سال های گذشته تلویزیون می‌خواهد یک سریال امنیتی را در نوروز پخش کند.

«نوروز رنگی» در ژانر کمدی و اجتماعی

مجموعه تلویزیونی «نوروز رنگی» در ژانر کمدی و اجتماعی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما با لهجه و گویش مشهدی تولید می‌شود. نوروز رنگی در بیست قسمت، داستان روزهای پایانی اسفند ماه یکی از سال‌های دهه ۶۰ را روایت می‌کند که در عینِ طنز و سرگرمی، قرار است به سنت‌ها و آداب ایرانی در شهر مشهد مقدس بپردازد.

رابعه اسکوبی، جواد خواجوی، یوسف تیموری، علی مسعودی و ... در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش می‌کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید