به گفته المیرا عبدی، دختر اکبر عبدی، خانواده این بازیگر مطرح کشورمان همگی به ویروس کرونا مبتلا شده بودند و او نیز با بهبود حالش امروز از بیمارستان مرخص خواهد ‌شد.

کرونا از اکبر عبدی شکست خورد / او امروز مرخص می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، چندی پیش اعلام شد که سریال "روزهای آبی" در شمال کشور کلید خورد، سریالی که با پیوستنِ اکبر عبدی پرحاشیه شد؛ چرا که بعد از آن خبری آمد که این هنرمند پیشکسوت به‌دلیل جراحی قلب نتوانسته است در این سریال و حتی کار سعید آقاخانی (نون.خ.۳) حضور پیدا کند. پیگیری‌های خبرنگار تسنیم به بیمارستان نیکان غرب رسید؛ جایی که اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون بستری است. 

المیرا عبدی دختر این بازیگر پیشکسوت اعلام کرد که امروز بعد از ۴ روز بستری در بیمارستان، پدرم مرخص می‌شود. او به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، دوره‌ نقاهت را گذراند و خوشبختانه حالش خوب است و به زودی به صحنه فیلمبرداری برخواهد گشت. 

او همچنین به این نکته اشاره کرد که خانوادگی به بیماری کرونا مبتلا شدند و آن‌ها دوره این بیماری را گذراندند اما اکبر عبدی به دلیل ناراحتی قلبی و جراحی که به تازگی داشته، راهی بیمارستان شد. 

او احتمالاً در روزهای آینده خودش را به ادامه فیلمبرداری سریال "روزهای آبی" شبکه پنج سیما خواهد رساند. کاری که بازیگرانی همچون ویدا جوان، فریبا متخصص، ایرج نوذری، علی سلیمانی، کیوان ساکت‌اف، مهسا غفوری، مرتضی زارع، مجید پتکی، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین‌علی شهسواری در کنار او به ایفای نقش می‌پردازند. 

فیلمبرداری سریال "روزهای آبی" در شمال کشور ادامه دارد و تقریباً از مرز ۶۰ درصد تصویربرداری گذشت، کاری پربازیگر که برای بهار ۱۴۰۰ آماده می‌شود. "روزهای آبی" درباره خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرند و مجبور می‌شوند در روستایی ساکن شوند و ارتباط آن‌ها با اهالی روستا ماجرایی کمدی و تا حدودی فانتزی را پدید می‌آورد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید