«آدلین شِلدون» نویسنده جوان روسی که اقدام به گرفتن یک رژیم لاغری سخت کرده بود، بر اثر سوءتغذیه شدید جان خود را از دست داد.

مرگ خانم نویسنده به دلیل رعایت رژیم لاغری سخت
به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زن نویسنده روس به دلیل پیروی از دستورالعمل یک  رژیم لاغری سخت جان خود را از دست داد. جسد «آدلین شِلدون» ۲۰ ساله توسط مالک آپارتمانش در منطقه «زیوزینو» مسکو در تاریخ ۲۲ فوریه پیدا شد. این زن از مدت‌ها قبل رژیم غذای خشک یا رژیم فستینگ را شروع کرده بود. در بازرسی پلیس از منزل قربانی هیچ غذایی پیدا نشد.

بنا به گزارش پلیس، مالک آپارتمان پس از آنکه چند بار نتوانست با قربانی تماس بگیرد به آپارتمان محل اقامتش مراجعه کرد. او تلاش کرد تا درب آپارتمان را باز کند، اما متوجه شد که درب از داخل قفل شده است. او بلافاصله از یک کلیدساز برای بازکردن درب کمک گرفت و آن‌ها پس از بازکردن درب آپارتمان با جسد شلدون که یک هفته از مرگ وی می‌گذشت مواجه شدند.

تیم اورژانس پزشکی به محل حادثه اعزام شدند اما ردی مبنی بر قتل این زن پیدا نکردند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی شلدون بر اثر سوءتغذیه شدید جان خود را از دست داد. بنا به این گزارش مادر قربانی که از رژیم غذایی جدید دخترش آگاه بود چند بار در این باره به او هشدار داده بود.

دفتر خاطرات متعلق به قربانی که در آپارتمانش پیدا شده بود نشان می‌داد که این نویسنده جوان رژیم ناشتا را آغاز کرده و به منظور کاهش وزن خود، آب و غذا نمیخورده است. شلدون که نام واقعی اس «آلینا بوتالووا» اعلام شده بنا به گفته والدین و خویشاوندانش احتمالا بر اثر ضعف شدید بدنی و بی حالی نتوانسته برای درخواست کمک با اورژانس پزشکی تماس بگیرد.

رژیم لاغری سخت، بلای جان زن نویسنده شد!

گفتنی است؛ این دختر جوان در حالی بر اثر رژیم فستینگ جان خود را از دست داد که طبق یک گزارش پزشکی روزنامه لس آنجلس تایمز، رژیم ناشتای خشک به علت بروز کم آبی بدن، عفونت‌های دستگاه ادراری، سنگ کلیه، نارسایی عضو و حتی مرگ، خطرناک تلقی شده بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید