۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
کد خبر: 55229209

رشید مظاهری دروازه بان استقلال در واکنش به مصاحبه سعید عزیزیان گفت: از ایشان عذرخواهی می‌کنم اما خیلی از حرف های مطرح شده را قبول ندارم.

عذرخواهی رشید مظاهری از عزیزیان

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، ساعتی پیش سعید عزیزیان پس از این‌که با استقلال فسخ کرد، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت که رشید مظاهری به دلیل نیمکت نشینی به او توهین کرده است. این ادعای او با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی مواجه شد و حالا رشید مظاهری درباره آن اظهار نظر کرده است.

دروازه‌بان استقلال در این باره به خبرنگار ما گفت: «من صحبت های آقای عزیزیان را شنیدم و از کشیده شدن آن به رسانه ها تعجب کردم چون یک بحث درون تیمی بود. موضوع ترک تمرین من به مصدومیتم ربط داشت و چیز دیگری نبود. من نمی‌خواهم درباره جزئیات اتفاقات صحبت کنم اما به واسطه این که ایشان پیشکسوت هستند و دروازه بان سابق استقلال و تیم ملی بوده‌اند، از ایشان عذرخواهی می‌کنم و اگر کدروتی از من دارند امیدوارم که فراموش کنند.»

وی افزود: «به هر حال شرایطی پیش آمد و ایشان از استقلال رفتند و معلوم است از این بابت مکدر هستند. در نهایت من بابت این مسئله متاسفم و به عنوان یک بزرگتر حرفی به ایشان نمی‌زنم اما اگر لازم باشد از خودم دفاع می‌کنم و خیلی از حرف های مطرح شده را قبول ندارم. در کمیته انضباطی استقلال از خودم دفاع خواهم کرد و حرفی که ایشان زدند را نمی‌پذیرم.»

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید