بروز چین و چروک از عوارض شایع پوستی است که موجب ناراحتی و کاهش اعتماد به نفس در افراد می شود، اگر دور دهان تان چین و چروک‌ ایجاد شد می توانید از خوراکی های زیر استفاده کنید.

رفع چین و چروک‌های اطراف دهان با چند راهکار ساده خانگی

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، بروز چین و چروک در اطراف دهان بسیار ناراحت کننده است که می‌توان با چند راهکار ساده خانگی آن را برطرف کرد.

احساسات و ابراز آن، در شکل چین و چروک که بیشتر با افزایش سن ظاهر شده و باعث ناراحتی و اضطراب زنان می‌شود، تأثیرات خود را بر روی صورت ما می‌گذارد؛ این موضوع باعث می‌شود تا خانم‌ها از همه روش‌های ممکن برای از بین بردن این چین و چروک‌ها از جمله دستورالعمل‌های طبیعی به ویژه برای چروک اطراف دهان استفاده کنند که در این گزارش با این روش‌ها آشنا خواهیم شد.

روغن نارگیل

فواید روغن نارگیل برای پوست بسیار است و از آنجا که به مرطوب سازی پوست کمک می‌کند، برای از بین بردن چین و چروک‌های اطراف دهان مفید خواهد بود. ماساژ دادن اطراف دهان با کمی روغن نارگیل و ماندن آن بر روی پوست در طول شب، روش ایده آلی برای از بین بردن چین و چروک‌هاست.

آبلیمو

آبلیمو فواید بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید آبلیمو را بر محل چروک بمالید و برای مدتی صبر کنید، سپس اطراف دهان را با آب بشوئید تا چین و چروک اطراف دهان خود را برطرف کنید.

برخی از ادویه‌ها

با مخلوط کردن ۱ قاشق غذاخوری ادویه پودر شده با ۳ قاشق غذاخوری عسل و قرار دادن آن بر روی پوست صورت به مدت ۲۰ دقیقه یا حتی یک شب، می‌توانید برخی ادویه‌ها مانند دارچین و زردچوبه را به برنامه ضد پیری خود اضافه کنید و از چین و چروک اطراف دهانتان خلاص شوید.

سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ به سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک کمک می‌کند، به این ترتیب که تخم مرغ را مستقیماً بر روی پوست اطراف دهان و چشم بمالید و پس از مدت ۳۰ دقیقه آن را با آب گرم شستشو دهید؛ این دستور العمل را می‌توان تکرار کرد تا به نتایج مطلوب رسید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید