جردن یکی از محله‌های گران قیمت در منطقه ۳ تهران است که قیمت واحد ۱۳۲متری و ۱۵سال ساخت در آن متری ۶۰ میلیون تومان است.

قیمت خانه در منطقه ۱، ۲ و ۳ تهران/ جدول

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین، منطقه‌های یک، سه و برخی از محله‌های منطقه۲ جز گران‌ترین مناطق پایتخت محسوب می‌شود که در شمال شهر تهران قرار دارد. در یک ماه اخیر غالب آپارتمان‌های این مناطق قیمتی بالای ۵۰میلیون تومان در هر متر مربع داشته و واحدهای متراژ پایین کمی نیز در بین معاملات این مناطق دیده می‌شود. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت مسکن در هر یک از مناطق شمالی تهران خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی یک ماه اخیر (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های درج‌ شده ندارد و این جدول فقط نمونه‌ای از خرید و فروش‌های آپارتمان‌های شمال تهران است که در یک ماه اخیر انجام شده و به طور مطلق بیانگر میانگین نرخ مسکن در محله‌های یادشده نیست.

خانه‌های شمال تهران چند

قیمت مسکن در منطقه یک

منطقه یک شمالی‌ترین نقطه تهران محسوب شده و با نام شمیران نیز در میان مردم شناخته می‌شود؛ قیمت مسکن در این منطقه بالا بوده و زعفرانیه، نیاوران، فرمانیه، ولنجک، باغ فردوس، محمودیه، قیطریه، فرمانیه، تجریش و... از محله‌های معروف آن به حساب می‌آید.

یک دستگاه آپارتمان ۱۰۹متری و ۴سال ساخت در قیطریه متری ۷۴میلیون و ۷۲۸هزار تومان معامله شد؛ واحدی ۱۷۷متری و ۱۶سال ساخت در زعفرانیه نیز برای خرید به ۶۶میلیون و ۲۹۰هزار تومان در هر متر مربع سرمایه نیاز داشت.

یک خانه ۲۲۱متری و ۱۱سال ساخت در ولنجک متری ۷۹میلیون و ۱۲۴هزار تومان، واحدی ۱۳۵متری و ۱۵سال ساخت در تجریش متری ۵۸میلیون و ۲۶۳هزار تومان، خانه‌ای ۲۱۳متری و ۳سال ساخت در فرمانیه متری ۸۸میلیون و ۲۴۶هزار تومان و آپارتمانی ۱۳۷متری و ۷سال ساخت در نیاوران متری ۶۷میلیون و ۶۲۱هزار تومان معامله شد.

قیمت مسکن در منطقه سه تهران

منطقه سه از دیگر مناطق شمالی تهران است که قیمت مسکن در محله‌های آن نیز بالاست؛ جردن یکی از محله‌های گران قیمت در این منطقه به حساب می‌آید و واحدی ۱۳۲متری و ۱۵سال ساخت در آن متری ۶۰میلیون تومان به فروش رسید. واحدی ۷۷متری و ۹ساله در قلهک نیز متری ۵۸میلیون و ۱۵۹هزار تومان معامله شد.

یک واحد ۱۸۰متری و ۲۰سال ساخت در ونک متری ۵۲میلیون و ۸۰۹هزار تومان فروخته شد؛ همچنین قیمت مسکن جهت معامله یک دستگاه آپارتمان ۷۷متری و ۱۲سال ساخت در اختیاریه ۵۸میلیون و ۹۶۰هزار تومان برای هر متر مربع بوده است.

سعادت آباد و شهرک غرب نیز از دیگر مناطق شمالی تهران است که در منطقه۲ شهرداری قرار دارد. یک خانه ۸۰متری و یک سال ساخت در سعادت آباد متری ۸۵میلیون تومان و یک خانه ۱۳۶متری و ۸سال ساخت در شهرک غرب متری ۶۲میلیون تومان به فروش رفت.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید