عضو جدید هیات رییسه فدراسیون فوتبال پس از انتخابات فدراسیون گفت: هر تصمیمی می‌گیرند باید احترام بگذاریم.

 باید به تصمیمات اعضای فدراسیون فوتبال احترام گذاشت

به گزارش سلام نو به نقل ایرنا، رییس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال و عضو جدید هیات رییسه، گفت: هر تصمیمی می‌گیرند باید احترام بگذاریم که همین اتفاق هم افتاد.

«احمدرضا براتی» پس از انتخابات فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هر فردی در پست‌های مختلف رای نیاورد به رقیب خودش تبریک گفت و در کمال احترام و متانت برخورد کردند.

رییس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: امیدوارم این رویه در سالیان پیش روی این هیات رئیسه هم ادامه داشته باشد تا بتوانند خدمات کامل و تکالیف قانونی خودشان را انجام بدهند و جوابگوی جامعه فوتبال باشند.

اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در بخش هیات‌های استانی، باشگاه‌ها و کارشناسان مشخص شدند.

به گزارش ایرنا، در ادامه انتخابات فدراسیون فوتبال،‌ نمایندگان هیات‌های استانی در هیات رییسه انتخاب شدند. در این بخش ۱۱ نفر نامزد شده بودند که در نهایت احسان اصولی رییس هیات فوتبال خراسان رضوی با ۲۵ رای و طهمورث حیدری رییس هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری با ۲۳ رای برنده انتخابات شدند.

در بخش نمایندگان باشگاه ها نیز ۱۱ نفر کاندید شده بودند که جواهری مدیرعامل گل گهر و احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال از حضور در هیات رییسه انصراف دادند.

در نهایت بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی و «مهرداد سراجی» مدیرعامل سایپا به عنوان نماینده باشگاه‌ها، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال شدند.

در بخش کارشناسان نیز احمدرضا براتی با ۲۴ رای، خداداد افشاریان با ۲۰ رای و  میرشاد ماجدی ۲۰ به هیات رییسه فدراسیون فوتبال راه پیدا کردند.

 شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان رییس و شهره موسوی به عنوان نایب رییس سوم فدراسیون فوتبال انتخاب شدند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید