استفاده عروس و داماد هندی از هلی کوپتر به جای ماشین عروس در جشن عروسی در منطقه «شِکهاواتی» راجاستان به سوژه رسانه و کاربران فضای مجازی بدل شده است.

استفاده عروس و داماد از هلی کوپتر به جای ماشین عروس در مراسم / فیلم
به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جشن عروسی به عنوان یکی از مهمترین و بهترین روزهای زندگی هر پسر و دختر جوانی به شمار می‌رود. عروس و دامادها با برگزاری منحصر به فرد جشن عروسی خود تلاش می‌کنند تا این روز را به روزی خاطره انگیز برای خود و مهمانان خود تبدیل کنند. بدون شک هر چقدر این جشن مهم، ساده‌تر و بدون تشریفات اضافی برگزار شود پسران و دختران می‌توانند زندگی خود را با آرامش بیشتری آغاز کنند. به تازگی استفاده از هلی کوپتر در مراسم‌های عروسی در هند تبدیل به یک چشم هم چشمی شده است.

یک عروس و داماد اهل این کشور که از هلی کوپتر به جای ماشین عروس استفاده کردند به سوژه رسانه‌ها تبدیل شدند. ویدئویی که به شکلی گسترده در فضای مجازی در هند منتشر شده این عروس و داماد را در حال سوارشدن بر یک هلی کوپتر نشان می‌دهد.

در این ویدئو در حالی که تعداد زیادی از مهمانان در محل فرود هلی کوپتر جمع شده اند این عروس و داماد جوان سوار بر هلی کوپتر شده و به خانه جدید خود عازم می‌شوند. این اتفاق در منطقه «شِکهاواتی» راجاستان رخ داد که در ادامه می‌توانید این ویدئو را تماشا کنید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید