پسر جوان بخاطر انتقام گیری با دوستانش به یک کمپ ترک اعتیاد در محدوده یافت‌آباد حمله کردند.

ماجرای حمله با قمه به یک کمپ ترک اعتیاد در تهران

به گزارش سلام نو به نقل از ایران، چند روز قبل درگیری در کمپ ترک اعتیاد در محدوده یافت‌آباد به پلیس گزارش شد. به دنبال اعلام این خبر، بلافاصله مأموران پلیس وارد عمل شده و عوامل این درگیری را که سه پسر جوان بودند، بازداشت کردند.

پسران جوان با قمه خودروهای مسئولان کمپ و دیوارهای کمپ را تخریب کرده و دو نفر از مسئولان کمپ را نیز بشدت مصدوم کرده بودند. مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

در تحقیقات مشخص شد که سردسته این باند بهنام یکی از متهمان دستگیر شده است که به خاطر انتقامگیری  دست به چنین کاری زده است. متهمان در اختیار اداره آگاهی قرار داده شده و تحقیقات ادامه دارد.

 گفت‌وگو با پسر کینه‌جو

چرا به کمپ حمله کردید؟

پدرم را برای ترک به کمپ ترک اعتیاد بردیم. ۱۶ روزی از ماندنش در کمپ گذشته بود که یک روز تماس گرفت و گفت مسئولان کمپ او را کتک زده‌اند.

چرا این کار را کرده بودند؟

نمی‌دانم. آنها افراد دیگر را هم کتک می‌زنند. وقتی فهمیدم که پدرم کتک خورده به قدری ناراحت شدم که نمی‌دانستم چکار می‌کنم. ماجرا را به دوستانم گفتم واز آنها خواستم همراهم شوند تا از مسئولان کمپ انتقام  بگیرم. بعد هم قمه بدست راهی کمپ شدیم و ابتدا خودروهایشان را تخریب کرده و بعد هم به سراغ مسئولان کمپ رفتیم.

سابقه داری؟

بله. دو سال قبل به اتهام آدم‌ربایی بازداشت شدم.

آدم‌ربایی؟ چه کسی را ربوده بودی؟

سابقه آدم‌ربایی دارم. دو سال قبل پسری به دختر مورد علاقه‌ام متلک گفت. من هم با همدستی دوستانم مرد مزاحم و متلک‌پران را ربودیم و به باغی بردیم. در آنجا حسابی کتکش زدیم تا او را گوشمالی بدهیم. بعد از این حادثه گروگان شکایت کرد و من زندانی شدم. مدتی زندان بودم و بعد با وثیقه آزاد شدم. حالا بار دیگر باید به زندان بروم، خیلی برایم سخت است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید