روزنامه اسپانیایی «El Correo de España» در گزارشی نوشت که ۷ دانشگاه آمریکا پس از پژوهش هایی اعلام کردند که کووید ۱۹ یک دروغ بزرگ است.

نتایج تحقیق ۷ دانشگاه آمریکا: چیزی به نام ویروس کرونا وجود ندارد!

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، یک روزنامه اسپانیایی به نقل از متخصصان آمریکایی در گزارشی نوشت که ۷ دانشگاه آمریکا پس از پژوهش هایی تاکید می کنند چیزی به نام ویروس کرونا وجود ندارد.

تارنمای روزنامه «El Correo de España» در گزارش خود آورده است پزشک کالیفورنیایی «اندرو وی» که دکترای ویروس شناسی و ایمونولوژی دارد و در یک آزمایشگاه بالینی مشغول به کار است چهارده نکته را در مورد نمایش جهانی ویروس کرونا بیان می دارد که به معنای واقعی نشان می دهد کووید ۱۹ یک دروغ بزرگ است.

وی چنین بیان می کند: من دکترای ویروس شناسی و ایمونولوژی دارم و در حوزه آزمایش های بالینی فعالیت می کنم. در چند ماه اخیر ۱۵۰۰ نمونه کووید ۱۹ مثبت در جنوب کالیفورنیا را جمع آوری و آزمایش کردم.

هنگامی که من و تیم آزمایشگاهی از طریق میکروسکوپ های دقیق نمونه ها را مشاهده و آزمایش می کردیم، متوجه شدیم در هیچ یک از این ۱۵۰۰ نمونه ویروس کووید وجود ندارد.

آنچه ما پیدا می کردیم این بود که به صورت عمده در ۱۵۰۰ نمونه آزمایشگاهی ویروس آنفلوآنزا نوعی A و B وجود دارد و حتی یک نمونه ویروس کووید هم نیست.

نمونه ها را به دانشگاه های استنفورد، کرنل و برخی آزمایشگاه های UC فرستادیم و آنها هم نتایج مشابهی دست یافتند. یعنی «NO COVID».

ما آنفلوآنزای نوع ای و بی را پیدا کردیم و با مرکز کنترل و پیشگیری بیماری یاسی دی سی (Centers for Disease Control and Prevention) صحبت کردیم تا نمونه های زنده کووید را تحویل بدهند اما آنها تاکید کردند نمی توانند همکاری کنند زیرا هیچ نمونه زنده ای در اختیار ندارند.

کووید ۱۹ تخیلی ناب

این پزشک و متخصص ویروس شناس تاکید دارد اکنون به این نتیجه دست یافته است که کووید ۱۹ کاملا تخیلی است. آنفلوآنزا را کووید نامیده اند. در آمریکا حداقل ۲۲۵ هزار مرگ ناشی از بیماری های مزمن همچون ناراحتی قلبی، سرطان، دیابت، آمفیزم و غیره رخ داده که آن را به نام کرونا به ثبت رساندند. این افراد به انفلوآنزا مبتلا شدند و از آنجا که ایمنی بدن آنها کم بود جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد هنوز یک نمونه از ویروس کووید ۱۹ را برای تحقیق بر روی آن پیدا نکرده است. در ۷ دانشگاه آزمایش های گوناگونی بر روی ۱۵۰۰ نمونه انجام شده است اما نتیجه ای نداشت. به همین دلیل تلاش دارد از CDC شکایتی را ترتیب دهد.

داستانی ناب که تاکنون کسی به آن شک نکرده است

مگر می توان باور کرد سی دی سی یا مرکز به اصطلاح پیشگیری از بیماری ها یک نمونه وقعی و زنده از کووید را در اختیار نداشته باشد. اگر آنها نمی توانند یا نمی خواهند نمونه واقعی را ارسال کنند پس باید گفت که به هیچ عنوان ویروس کووید ۱۹ وجود ندارد و این بیماری ساختگی است.

چهار مقاله تحقیقاتی وجود دارند که ژنوم ویروس کووید ۱۹ را توصیف می کنند اما آنها می گویند هرگز موفق به جداسازی و تصفیه کامل نمونه ها نشده اند؛ این مقاله ها تنها قطعات کوچکی از RNA را توصیف کرده اند که حاوی ۳۷ تا ۴۰ جفت پایه است. حال آنکه یک ژنوم ویروسی باید حاوی ۳۰ تا ۴۰ هزار جفت پایه باشد.

سوال این است، با اینکه در جهان بر روی خطرناک بودن کرونا یا کووید۱۹ تا به این اندازه تبلیغ می شود چرا آزمایشگاه ها در هیچ مکانی این ویروس را به صورت تصفیه شده پیدا نمی کنند؟

به اعتقاد این متخصص ویروس شناسی، دلیل این است که هرگز چنین ویروسی وجود نداشته است که بخواهند آن را پیدا کنند؛ نکاتی که آنها در مورد قطعات کوچک RNA بیان می کنند هرگز به عنوان یک ویروس شناخته نمی شود. بنابراین آنچه ما اکنون با آن روبرو هستیم فقط یک نوع آنفلوآنزا است که هر ساله بروز می کند. کووید ۱۹ ساختگی است؛ آنها بیماری آنفلوآنزا را به عنوان یک همه گیری به نامSars-Cov-۲ به جهان القا کرده اند.

وی در پایان تاکید کرد چین و گلوبالیست ها با فریب کووید ۱۹ یعنی آنفلوآنزا را به عنوان ویروسی جدید جا انداخته اند تا استبداد جهانی و نظارت پلیسی در جهان توتالیتر را تقویب و تنظیم کنند؛ یکی از پیامدهای بارز ویروس کرونا وقوع تقلب گسترده انتخاباتی در آمریکا بود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید