اپوزسیون کابینه رژیم صهیونیستی مدعی شد که نخست وزیر با سوء استفاده از شرایط کرونایی، فقط به کسانی اجازه ورود می دهد که به حزب راستگرای وی رای بدهند.

سوءاستفاده نتانیاهو از شرایط کرونایی برای باجگیری انتخاباتی

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رهبران احزاب مخالف طی روزهای اخیر به شدت از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی انتقاد کرده و گفته‌اند که در آستانه انتخابات پارلمانی این رژیم که روز 23 مارس (3 فروردین) برگزار خواهد شد، وی تنها به رای دهندگان احتمالی به احزاب جناح راست اجازه ورود به سرزمین‌های اشغالی را می‌دهد.

در پی شیوع ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی، کابینه رژیم صهیونیستی محدودیت ورود از تمامی مرزها را اعمال کرده و هر روز تنها تعداد محدودی اجازه ورود به فلسطین اشغالی را دارند.

بر اساس یک گزارش تلویزیونی، اغلب کسانی که طی روزهای اخیر مجوز ورود به سرزمین‌های اشغالی را دریافت کرده‌اند از ارتدوکس‌ها هستند که جزو حامیان نتانیاهو به شمار می‌آیند.

«یائیر لاپید» رهبر حزب «یش عاتید» شنبه از «آویخای مندلبیت» دادستان کل رژیم صهیونیستی خواست تا درباره روند تصمیم گیری مجوز ورود به شهروندان اسرائیلی ورود کند.

لاپید در بیانیه‌ای گفت:‌ «ده‌ها هزار اسرائیلی در خارج گیر کرده‌اند و تنها به شهروندانی اجازه ورود داده می‌شوند که رای دهنده احتمالی به بنیامین نتانیاهو هستند.»

بر اساس تحقیقی که شبکه 12 رژیم صهیونیستی انجام داده، ده‌ها هزار صهیونیستی که در خارج از سرزمین‌های اشغالی قرار دارند هنوز نتوانسته‌اند مجوز ورود دریافت کنند این در حالی است که مجوز ورود محدود روزانه 2 هزار نفر به سرزمین‌های اشغالی اغلب به جامعه هریدی‌ها اختصاص می‌یابد که از طرفداران احزاب وابسته به نخست وزیر رژیم صهیونیستی هستند.

سوءاستفاده نتانیاهو از شرایط کرونایی برای باجگیری انتخاباتی

سوءاستفاده نتانیاهو از شرایط کرونایی برای باجگیری انتخاباتی

چهارمین انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی طی دو سال اخیر قرار است در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۲۱ (مصادف با سوم فروردین ۱۴۰۰) برگزار شود.

به نوشته روزنامه صهیونیستی هاآرتص، در صورت ائتلاف کردن احزاب مخالف نخست وزیر، این احزاب می‌توانند به اکثریت ۶۲ کرسی کنست (بیشتر از حد نصاب شصت‌ویک کرسی) برسند و یک گزینه را برای نخست‌وزیری اسرائیل معرفی کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید