برگر با پنیر کبابی ساندویچی مقوی و لذیذ است که در این در گزارش طرز تهیه آن را به شما آموزش می‌دهیم.

نحوه درست کردن ساندویچ برگر با پنیر کبابی

به گزارش سلام نو به نقل از پارسینه، در مطلب زیر طرز تهیه برگر با پنیر کبابی را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم.

مواد لازم برای تهیه برگر با پنیر کبابی

پنیر کبابی یک بسته
گوشت گوساله چرخ شده ۴۰۰ گرم
پیاز رنده شده یک عدد
نمک یک چهارم قاشق چای‌خوری
گوجه، کاهو، پیاز حلقه‌ای به مقدار لازم
نان همبرگر دو عدد

طرز تهیه برگر با پنیر کبابی

برای داشتن یک وعده کامل، مقوی و سریع ساندویچ همبرگر همیشه گزینه مناسبی است، اما باید نکات طلایی تهیه یک برگر گوشت خوشمزه و آبدار را بدانید و از اشتباهات رایج موقع پخت همبرگر اجتناب کنید تا نتیجه‌ای بی نقص و فراموش نشدنی داشته باشید. برای تهیه برگر با پنیر کبابی، مثل دیگر انواع برگر، ابتدا آب پیاز رنده شده را کاملا بگیرید و سپس همراه با نمک، آن را به گوشت چرخ کرده اضافه کنید و خوب ورز دهید. در صورت تمایل مقدار بسیار کمی زردچوبه را هم به آن اضافه کنید، اما نه آنقدر که رایحه زردچوبه غالب شود.

پنیر کبابی یا هالومی را به شکل مکعب‌های پنج سانتی با قطر حدود یک تا دو سانت برش دهید. ماهیتابه را روی اجاق بگذارید و کف آن را با برس آغشته به روغن چرب کنید. فراموش نکنید که هالومی مقداری چربی پس می‌دهد و به همین دلیل نیازی به ریختن روغن زیاد در تابه نخواهید داشت.

یک گلوله از گوشت آماده شده را بردارید و به شکل همبرگر گرد در بیاورید. گوشت را در تابه بیندازید و هالومی را روی آن قرار دهید. وقتی که یک طرف برگر سرخ شد، همراه با پنیر کبابی آن را به جهت دیگر بچرخانید. نان همبرگر را از وسط نصف کنید و روی گریل قرار دهید تا کمی حرارت بخورد و ترد شود. مواد مکمل دلخواه‌تان را در آن قرار دهید و در صورت تمایل مقداری سس خردل را روی آن‌ها بریزید و برگر و هالومی را روی لایه آخر قرار دهید. برگر ویژه شما آماده است و می‌توانید آن را  نوش جان کنید.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید