سرپرست استانداری ایلام اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس جهش یافته کرونا، تردد مسافر در مرز مهران ممنوع است.

ممنوعیت تردد مسافر در مرز مهران

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، محمد نوذری عصر شنبه در نشست ستاد کرونای استان با اشاره به اینکه ویروس کرونا مرزی را نمی‌شناسد و سریع شیوع می یاید، اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل چرخش ویروس جهش یافته در شهرستان دهلران مجبور به شناسایی و انسداد راه‌های فرعی ارتباطی این شهرستان با استان همجوار هستیم.

وی از ارکان ستاد کرونا شهرستان دهلران و مردم منطقه خواست با رعایت جدی پروتکل‌ها زمینه ساز تغییر وضعیت نارنجی منطقه به رنگ آبی و سفید شوند.

سرپرست استانداری ایلام از تلاش برای تمدید انسداد مرز مهران خبر داد و خواهان جدیدت بیشتر مسئولان شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی برای بیماریابی و قرنطینه در مرز شد.

وی تصریح کرد: مرز تجاری مهران کماکان فعال است ولی مرز مسافری تا اطلاع ثانوی بسته خواهد ماند.

نوذری همچنین خواستار فرهنگ سازی و گفتمان سازی بیشتر در کارگروه رسانه‌ای کرونا شد و گفت: تمام دستگاه‌هایی که کارکرد تخصصی دارند در کنار آن هم یک وظایف اجتماعی برای جامعه هدف خود هم دارند و باید در قالب بسته‌های فرهنگی و با کمک رسانه‌ها این وظایف را انجام دهند.

وی با هشدار جدی در خصوص تجمعات زود هنگام برای انتخابات شوراهای شهر هم گفت: تلاش همگی بالا رفتن سطح مشارکت مردم در انتخابات‌ها است ولی تشکیل این جمعیت‌ها در منازل و برخی باشگاه‌ها خلاف رعایت پروتکل‌ها و حفظ سلامتی جان مردم است.

سرپرست استانداری ایلام، از فرمانداران، نیروی انتظامی، شهرداری‌های استان خواست در خصوص مدیریت آرامستان‌ها به عنوان کانون شیوع ویروس کرونا اقدامات جدی و بازدارنده داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید