دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش سایپا از امروز به صورت همزمان اجرا می شود.

جزئیات دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش سایپا در اسفند ۹۹

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، در این شیوه فروش ابتکاری هفت مدل از محصولات سایپا به صورت فروش فوق‌العاده و ۹ مدل از محصولات به صورت پیش‌فروش یک ساله عرضه می‌شود و مشتریان امکان مشارکت در یک یا هر دو طرح عرضه را دارند.

فرآیند ثبت‌نام مشتریان در این شیوه عرضه محصولات به شکلی طراحی شده که مشتریان می‌توانند در هر یک از طرح‌ها یا هر دو طرح فروش ثبت‌نام کنند و در روز قرعه‌کشی، ابتدا منتخبان فروش فوق‌العاده مشخص می‌شود و سپس سایر ثبت نام‌کنندگان در قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش با موعد تحویل یک‌ساله شرکت داده خواهند شد.

بر این اساس متقاضیان مشارکت در این طرح‌های فروش می‌توانند از ساعت ۱۴ امروز (شنبه ۹ اسفند ماه) به مدت سه روز و به صورت ۲۴ ساعته با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا اطلاعات شخصی را وارد کرده و پس از دریافت کدکاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

در طرح فروش فوق‌العاده، خودروهای سایپا۱۵۱، تیبا صندوق‌دار و تیبا۲، ساینا و کوییک دنده‌ای به همراه کوییک. آر و ساینا. ‌اس و در طرح پیش‌فروش با موعد تحویل حداکثر یک‌ساله، خودروهای شاهین، تیبا صندوق‌دار و تیبا۲، ساینا و کوییک دنده‌ای، سایپا۱۵۱، کوییک. اس، ساینا. اس و کوییک. آر عرضه خواهند شد.

با هدف عرضه خودرو به مصرف‌کنندگان واقعی و کم کردن نقش واسطه‌ها در بازار خودرو، محدودیت‌های قبلی برای ثبت‌نام در این طرح‌های فروش نیز در نظر گرفته شده است.

آمار ۱۱ ماهه سایپا

به گزارش ایرنا، برپایه آمارهای منتشره سامانه کدال گروه صنعتی سایپا نیز موفق شد در ۱۱ ماهه امسال ۲۹۱ هزار و ۲۲۰ دستگاه خودرو شامل ۵۰ هزار و ۴۱۳ دستگاه خودرو در خانواده پراید، ۲۱۴ هزار و ۱۲۸ دستگاه در خانواده تیبا، ۱۰ دستگاه سراتو، ۱۲۴ دستگاه آریو، ۲۱۲ دستگاه چانگان و ۲۵ هزار و ۴۶۲ دستگاه وانت پراید (سایپا ۱۵۱) تولید کند.

همچنین تولید ۸۰۵ دستگاه شاهین به عنوان محصول جدید و نوبرانه سایپا، در این آمارها خودنمایی می‌کند.

۲۹ هزار و ۴۵۲ دستگاه از خودروهای یاد شده در ‌بهمن‌ماه تولید شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید