محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: تغییر نرخ طرح ترافیک بین ۲۰ تا ۲۵ درصد پیش‌بینی شده است.

عوارض طرح ترافیک در سال ۱۴۰۰ چقدر گران می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، محمد علیخانی در پاسخ به این سوال که طرح ترافیک برای سال ۱۴۰۰ چه تغییراتی خواهد داشت و نظر شورای شهر تهران در مورد این تغییرات تاکنون چگونه بوده است، گفت: هر آنچه مربوط به محدودیت‌های ترافیکی است نظیر تعیین محدوده طرح ترافیک، ساعات ممنوعیت، روزهای اجرای آن و وسعت اجرای آن بر عهده شورای ترافیک تهران است و شورای شهر در این رابطه هیچ نقشی ندارد. شورای اسلامی شهر تهران فقط می‌تواند نرخ عوارض آن را مصوب کند. لذا در مورد جزئیات تغییرات طرح ترافیک باید از اعضای شورای ترافیک شهر تهران سؤال شود. البته به نظر می‌رسد طرح ترافیک با توجه به شرایط کرونایی، برای سال آینده هم به همین صورت اجرا شود که بر اساس آن افراد می‌توانند تا قبل از ساعت ۸:۳۰ صبح رایگان وارد محدوده طرح شوند و بعد از ظهر نیز یک خروج رایگان از طرح داشته باشند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران درباره اینکه نرخ طرح ترافیک در سال ۱۴۰۰ چگونه تغییر خواهد کرد، نیز گفت: همزمان با تعیین بودجه ۱۴۰۰ شهرداری که اکنون در دست بررسی است، تغییر نرخ طرح ترافیک نیز بین ۲۰ تا ۲۵ درصد پیش‌بینی شده که این میزان در مقایسه با تورم سالانه کشور بین ۴۰ تا ۵۰ درصد رقم زیادی نیست. درآمد شهرداری از طرح ترافیک به دلیل شرایط کرونا و عدم اجرای کامل طرح ترافیک کاهش یافته است ولی با این وجود چون سلامت مردم در اولویت است ما هم موافق این کاهش ساعت طرح ترافیک هستیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید