آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شناسایی و بستری ۶۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی این استان خبر داد و گفت: تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های گیلان به ۳۲۰ نفر رسید.

شناسایی ۶۵ بیمار جدید کرونایی در گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۶۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا از دیروز تاکنون در مراکز درمانی استان بستری شدند و تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های گیلان به ۳۲۰ نفر رسید.

او افزود: حال ۷۵ نفر از این بیماران، وخیم و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری در مراکز درمانی استان در شبانه روز گذشته ۳۱۰ نفر با ۷۰ بیمار بدحال بود که این آمار امروز افزایش داشته است.

حیدرزاده با اشاره به مشاهده شدن ویروس جهش یافته کرونا در گیلان از مردم خواست: با مشاهده کوچکترین علائم نظیر تب یا سرفه، سریع به پزشک و یا مراکز درمانی مراجعه کنند.

او همچنین با اشاره به روزهای آخر سال و خریدهای نوروزی تصریح کرد: شهروندان برای خرید از یک فروشگاه به نوبت وارد شوند و از تجمع در فضای سرپوشیده که می‌تواند محل سرایت این ویروس باشد، خودداری کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید