دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست‌ جمهوری روسیه (کرملین) در واکنش به حمله هوایی آمریکا به سوریه گفت: از اینکه آمریکا پیشتر درباره این حمله مسکو را در جریان گذاشته باشد، خبر ندارم؛ زیرا این قبیل مسایل از طریق کانال های نظامی انجام می شوند.

واکنش دفتر ریاست‌جمهوری روسیه به حمله هوایی آمریکا به سوریه

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: «دیمیتری پسکوف» سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه (کرملین) امروز جمعه در واکنش به حمله هوایی آمریکا به اهدافی در شرق سوریه اعلام کرد: ما در حال بررسی دقیق وضعیت میدانی هستیم و با مسئولان سوری نیز در تماس هستیم.

سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه در این باره گفت: از اینکه آمریکا پیشتر درباره این حمله مسکو را در جریان گذاشته باشد، خبر ندارم؛ زیرا این قبیل مسایل از طریق کانال های نظامی انجام می شوند.

خبرنگار رویترز پیشتر به نقل از یک مقام ناشناس در کاخ سفید اعلام کرد که حمله هوایی آمریکا در شامگاه پنج شنبه «حمله به یک مقر متعلق به نیروهای هم پیمان با ایران در خاک سوریه» بود.

فرمانده تروریست‌های آمریکایی مستقر در منطقه (سنتکام) در صفحه توئیتر خود نوشت که به دستور «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا نیروهای ارتش این کشور شامگاه پنج‌شنبه حملات هوایی را علیه زیر ساخت‌هایی در شرق سوریه انجام دادند.

در واکنش به این جنایت، مقامات روسیه امروز جمعه حمله هوایی روز گذشته آمریکا به سوریه را محکوم کردند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید