سرهنگ عین الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: اعمال محدودیت‌های ترددی برای جلوگیری از سفرهای غیرضروری توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می شود.

توضیحات پلیس درمورد ممنوعیت تردد در نوروز

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرهنگ "عین الله جهانی" گفت: در یک سال اخیر، شاهد اعمال برخی محدودیت‌های ترددی در کشور هستیم که بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، صورت گرفته است.

وی افزود: تصمیم گیری‌های این ستاد، بر اساس روند افزایش یا کاهش تعداد مبتلایان متغییر است، بنابراین برای اعمال محدودیت ها، باید چندین معیار را در نظر گرفت و شرایط را سنجید.

با شیوع همه گیری ویروس کرونا، پلیس راهنمایی و رانندگی بنابر دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا، محدودیت‌های ترددی ایجاد کرد. این محدودیت‌ها در دو گروه ثابت و متغییر دست بندی می‌شوند.

محدودیت‌های ثابت شامل محدودیت ترددی شبانه از ساعت ۹ شب الی ۳ صبح هستند که در تمامی شهرها اجرا می‌شود. اما محدودیت‌های ترددی متغییر، با توجه به رنگ شهر مورد نظر تعیین و در آن‌ها ورود با پلاک غیربومی و خروج با پلاک بومی ممنوع است.

حال با توجه به اینکه به تعطیلات عید نوروز نزدیک می‌شویم، سوال اینجاست که محدودیت‌های ترددی برای جلوگیری از سفرهای غیرضروری اعمال می‌شود؟


این مقام انتظامی درباره اعمل محدودیت در ایام عید ادامه داد: هنوز مشخص نیست برای تعطیلات عید، محدودیت‌های ترددی در کشور افزایش یابد یا کاهش و این امر باید توسط ستاد اعلام شود.

سرهنگ جهانی بیان کرد: پلیس طرح‌های مختلفی را برای شرایط‌های متفاوت، برنامه ریزی کرده و برای اجرای تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، آمادگی خود را اعلام کرده است.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بیان کرد: ما از مردم درخواست می‌کنیم که از سفرهای غیرضروری بپرهزیند تا با اعمال محدودیت‌های بیشتر، برای کنترل بیماری مواجه نشویم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید