۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
کد خبر: 55227331

فرماندار املش خبر داد که بارش برف که در مناطق کوهستانی  املش شروع شده بود و به ۲۵ سانتیمتر رسیده است.

بارش ۲۵ سانتیمتری برف در املش

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، محمد رنجبر فرماندار املش اظهار داشت: بارش برف که از ساعت ۳ بامداد چهارشنبه در مناطق کوهستانی  املش شروع شده بود تا عصر امروز به ۲۵ سانتیمتر رسیده است.

وی افزود:ارتفاع برف در مناطق کوهستانی شهرستان املش از جمله روستاهای تماجان، شهرسمام، سرتربت، هلوچالک، گرمابسرا،شوئیلک از بخش رانکوه املش به ۲۵ سانتیمتر رسیده است.

وی میزان بارش در  بخش کوهپایه ای شهرستان املش را ۵ سانتیمتر و نقاط اطراف شهر را در حد سفید پوش اعلام کرد.

فرماندار املش گفت:تمام راههای مواصلاتی شهرستان  با مرکز شهر و شهرستان املش برای خودروهای سنگین و سبک بازاست ولی نیاز به احتیاط زیاد رانندگان و دارا بودن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ است.

وی همچنین  درجلسه ستاد پیشگیری ،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان املش گفت:۷۸۳ هزار لیتر سوخت از نوع نفت در ۱۱ ماه گذشته بین یکهزار خانوار دارای کارت سهمیه سوخت ساکن مناطق ییلاقی شهرستان املش توزیع شده است.

رنجبر نیاول افزود:۵۴ هزار لیتر از این سوخت در هفته جاری توسط دو جایگاه عرضه فراورده های نفتی در روستاهای موسی کلایه و کجید بین مردم توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد:همانطورکه جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در مسیر املش به رانکوه در ماههای گذشته فعال شد، پمپ بنزین هم تا شنبه آینده در جایگاه یاد شده شروع به فعالیت خواهدکرد.

فرماندار املش یادآورشد: سوخت گازوئیل مورد نیاز ماشین های دیزل نیز در آینده نزدیک در جایگاه سوخت رانکوه املش عرضه خواهد شد.

رنجبر با اشاره به توزیع آرد در  املش گفت:۴۳۸ کیسه ۴۰ کیلویی آرد سهمیه ماهانه بین ساکنان روستاهای فاقد نانوایی شهرستان  به صورت خانه پز توزیع می شودکه این میزان جوابگوی نیاز روستائیان نیست و نیاز به تجدید نظر در استان دارد.

وی به حفرچاه آب کشاورزی برای تأمین آب کشاورزی بخشی از مزارع چماقستان املش گفت:برای اجرای این پروژه ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان املش با اشاره به شروع بارش برف برای دهمین بار در ماههای گذشته در شهرستان املش ضمن قدردانی از زحمات دستگاههای مختلف اجرایی و امدادی،از دهیاران خواست ،درشرایط بحرانی در  میدان بوده و به مردم کمک کنند.

شهرستان املش با۲ بخش مرکزی و رانکوه و با جمعیت ۴۴ هزار نفر در۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید