ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه گفت: کشورهای غربی تلاش می کنند تا روسیه را تضعیف کرده و آن را تحت کنترل خود قرار دهند.

پوتین: غرب تلاش می‌کند تا روسیه را کنترل ‌کند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا،  ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با بیان اینکه. غرب تلاش برای کنترل روسیه را متوقف نمی کند، تصریح کرد: آنها هنوز می خواهند روسیه را تضعیف کرده و آن را تحت کنترل خود قرار دهند، همانطور که در مورد تعدادی از کشورها در فضای پس از اتحاد جماهیر شوروی این اتفاق در حال رخ دادن است.

پوتین امروز چهارشنبه در نشست با اعضای سرویس امنیت فدرال روسیه گفت: "ما با سیاست به اصطلاح مهار روسیه روبرو هستیم این نه برای رقابت در روابط بین المللکه طبیعی است، بلکه یک خط ثابت و بسیار تهاجمی است که هدف آن مختل کردن توسعه ما، کند کردن آن، ایجاد مشکلات کشور است.

پوتین تصریح کرد:  این سیاست های مخرب غرب،   با تحریک بی ثباتی در داخل ، ارزشهایی که جامعه روسیه را متحد می کند، مختل و در نهایت روسیه را تضعیف می کند و آن را تحت کنترل خارجی قرار می دهد، همانطور که می بینیم ، در برخی از کشورها در فضای پس از شوروی این اتفاق دارد می افتد.

وی گفت: استفاده از ساز وکارهای سرویس های اطلاعاتی و به کارگیری تحریم علیه روسیه هیچ چشم اندازی ندارد.

تروریسم خطرناک ترین تهدید است

به گزارش حبرگزاری تاس پوتین همچنین خاطرنشان کرد، تروریسم همچنان حادترین و خطرناکترین تهدید برای روسیه است.

رئیس جمهوری روسیه گفت: "در سال ۲۰۲۰ از ۷۲مورد جرائم تروریستی در روسیه جلوگیری شد، که این رقم نسبت به سال قبل از آن ۲۵ درصد افزایش داشته است

رئیس دولت روسیه گفت: "متأسفانه، چالش ها و تهدیدهای تروریستی در حال کاهش نیستند:" ما می بینیم که سطح چالش های جهانی مانند تروریسم، جرایم مرزی، جرایم اینترنتی کاهش نمی یابد. "

پوتین گفت، اطمینان از امنیت سایبری روسیه نیز به رویکردهای جدیدی نیاز دارد، تعداد حملات به منابع مهم فدراسیون روسیه در طول سال سه برابر شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید