حسین نوش‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برگشت ایالات متحده به برجام منوط به لغو تحریم‌ها و راستی‌آزمایی اقدامات آن‌ها توسط جمهوری اسلامی است.

مسیر برای بازگشت آمریکا در زمینه توافق هسته‌ای با ایران باز است

به گزارش سلام نو، حسین نوش‌آبادی در گفت و گو با خانه ملت، با اشاره به اعلام آمادگی حضور ایالات متحده برای حضور در جلسات کمیسیون برجام گفت: آمریکایی‌ها راهی جز التزام به تعهدات برجامی‌شان ندارند چون خروج یک طرفه آن‌ها، غیر قانونی بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: برگشت ایالات متحده به برجام منوط به لغو تحریم‌ها و راستی آزمایی اقدامات آن‌ها توسط جمهوری اسلامی است.

وی افزود: بدعهدی آمریکایی‌ها خیلی وقت است ثابت شده و همه می دانند آدم های دروغگویی هستند که حرف زیاد می زنند و در حوزه عملی کاری نمی‌کنند، اما با این حال مسیر برای بازگشت آن‌ها در زمینه توافق هسته ای با ایران باز است.

نوش‌آبادی بیان کرد: جمهوری اسلامی مانعی برای بازگشت آمریکا به توافق هسته ای نمی بیند اما حضور آن‌ها در جلسات کمیسیون برجام باید به عنوان عضوی از برجام باشد نه مهمان، برای همین قبل از هر کاری آمریکایی‌ها در گام اول باید فرمان‌های دولت قبلی را لغو کنند.

وی عنوان کرد: اجرای تعهدات، عمل به وعده‌ها، لغو کامل تحریم‌ها و راستی آزمایی اقدامات آمریکایی‌ها توسط جمهوری اسلامی شروطی مطرح شده از سوی رهبر انقلاب است که ایالات متحده با پذیرش آن‌ها می تواند بر سر میز مذاکره با ایران بنشیند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید