رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد که سه مورد مبتلا به ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی در فارس شناسایی شده است.

ابتلای ۳ نفر به کرونای انگلیسی در فارس

به گزارش سلام نو به نقل از فارس از شیراز، مهرزاد لطفی با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر مشاهده سه بیمار مشکوک به ابتلا به ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی در یکی از مراکز درمانی شیراز در روز های گذشته، اظهار داشت: پس از انجام نمونه‌برداری تشخیصی از موارد مشکوک و تایید اولیه، نمونه ها برای تایید نهایی به انستیتو پاستور ایران رسال شده است که امروز، ابتلای این افراد به کرونای انگلیسی، به تایید رسید.

او تنها راه مقابله با کروناویروس و نوع جهش یافته انگلیسی را پایبندی به رعایت دستورات بهداشتی عنوان کرد و هشدار داد: میزان سرایت و بیماری زایی ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی بالاتر از ویروس شایع قبلی است و تمامی گروه های سنی جامعه نیز در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر آمادگی کامل بیمارستان های استان برای مقابله با کروناویروس جهش یافته خبر داد و افزود: شهروندان باید در این بحران خطرناک بیش از پیش با مجموعه سلامت استان همکاری داشته باشند تا بتوانیم این پاندمی بزرگ را پشت سر بگذاریم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید