مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان، از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در جاده اردستان به نایین از توابع استان اصفهان خبر داد.

واژگونی هولناک پژو در اصفهان با ۱۰ کشته و مصدوم

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل اتباع افغانستان در جاده اردستان به نایین از توابع استان اصفهان موجب زخمی شدن هفت نفر و کشته شدن ۳ تَن دیگر شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان روز سه‌شنبه   گفت: این حادثه رانندگی ساعت ۵ و ۴۲ دقیقه بامداد امروز به سامانه ۱۱۵ اورژانس اعلام و به دنبال آن سه واحد امدادی از اورژانس و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

غفور راستین افزود: هفت مرد بین سنین ۲۰ تا ۳۰ سال از سرنشینان این خودرو مصدوم و پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی در محل، برای درمان به بیمارستان‌ شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: سه مرد دیگر نیز که سنین ۲۰ تا ۳۰ سال داشتند در این سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند.

علت بروز این حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.

۱۹ بهمن امسال نیز واژگونی یک دستگاه خودروی سمند حامل اتباع افغانستان در کیلومتر ۲۲ جاده ترانزیتی نطنز – اردستان موجب کشته شدن ۲ تَن و مصدومیت ۱۲ تن دیگر شد.

۲۳ بهمن ماه نیز واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل اتباع افغانستان در کیلومتر ۳۵ جاده نایین - اردستان ۱۳ نفر مصدوم بر جا گذاشت.

نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع شده است.

مناطق کویری شرق استان اصفهان به دلیل موقعیت جغرافیایی در مرکز کشور و وجود راه‌های کویری یکی از نقاط حمل و نقل مواد مخدر ، کالاهای قاچاق و حتی جابجایی مهاجران خارجی غیر مجاز به خصوص اتباع کشور همسایه شرقی است.

پیش از این در موارد زیادی خودروهای سواری حامل اتباع خارجی در مسیرهای بیابانی شرق اصفهان به دلیل ظرفیت بیش از حد، سرعت زیاد و یا هنگام گریز از دست ماموران انتظامی دچار حادثه شده و سرنشینان این خودروها کشته و مصدوم شده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید