حجت نظری، عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: به شهرداری تهران و ستادملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت تذکر می دهم که اسامی دریافت کنندگان واکسن کرونا را اعلام کنید.

اولویت تزریق واکسن کرونا به‌جای مسئولان، شهروندان در معرض آسیب باشد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: ستادملی مقابله با کرونا باید اولویت‌هایش برای واکسن کرونا را به طور شفاف و با اعلام ظرفیت و اسامی دریافت کنندگان واکسن اعلام کند.

حجت نظری در دویست و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: همه در جریان نامه‌ای که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده و در آن درخواست قرارگرفتن هنرمندان در اولویت دریافت واکسن کرونا مطرح شده بود، قرار دارید. نامه‌ای که واکنش‌های زیادی را درپی داشت و خوشبختانه با موضع‌گیری به موقع هنرمندان مردمی نیز همراه و مشخص شد که گفته شده دستکم مطالبه‌ای جدی از سوی اکثریت هنرمندان کشور نبوده است.

وی افزود: تذکر من خطاب به شهرداری تهران و ستادملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت است و لازم است این ستاد اولویت‌هایش برای واکسن کرونا را به طور شفاف و با اعلام ظرفیت و اسامی دریافت کنندگان واکسن اعلام کند و شهرداری تهران هم باید ترتیبی اتخاذ کند تا کارگران شهرداری، رانندگان تاکسی، اتوبوس، راهبران قطارهای مترو، کارمندان و ماموران ایستگاه‌های مترو، پاکبانان، کارمندان میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های بزرگ، آتش‌نشانان، کارمندان بهشت زهرا و تمام کسانی که به عنوان کارمندان شهرداری در صف اول مقابله با کرونا هستند، جزو اولویت‌های اول دریافت واکسن قرار بگیرند، چرا که این عزیزان در تمام روزهایی که گروه های مختلف شهروندان با محدودیت یا کاهش ساعات کاری همراه بودند، با حداکثر توان درحال ارائه خدمات به شهروندان بودند و متاسفانه تعدادی از آنان نیز به کرونا مبتلا شده وحتی در مواردی نیز جان خود را از دست داده‌اند.

او گفت: لازم است شهرداری تهران با استفاده از هر ابزاری که در اختیار دارد رایزنی و پیگیری‌های خود را آغاز کند و از طرف دیگر نیز ستادملی مقابله با کرونا نیز به جای اختصاص واکسن به مسئولان و... آن را در مرحله اول به شهروندانی اختصاص دهد که به خدمت رسانی به شهروندان دیگر مشغولند و در معرض آسیب کرونا قرار دارند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید